Jaka roznica miedzy I a II gen?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie, prosze o za i przeciw, oraz roznice miedzy I a II generacja.
Obecnie mam zamontowana instalke I gen, bez kompa, tzw WR, jest firmy stag, zalacza sie przelacznikiem w srodku, wtrysk odcinany przekaznikiem, na węzu-gazowce mam zalozona srobe,

moje pytanie jest takie, oplaca sie zmienic ta instalke na II gen? np na bingo M? mam polo na jednopunktowym wtrysku paliwa.

Jakie sa za i przeciw tych instalacji? czy na 2 gen autko mniej spali? silnik wiecej pozyje? czy jeszcze cos?
  
 
Cytat:
2008-05-09 23:51:08, kukiz18 pisze:
jak w temacie, prosze o za i przeciw, oraz roznice miedzy I a II generacja. Obecnie mam zamontowana instalke I gen, bez kompa, tzw WR, jest firmy stag, zalacza sie przelacznikiem w srodku, wtrysk odcinany przekaznikiem, na węzu-gazowce mam zalozona srobe, moje pytanie jest takie, oplaca sie zmienic ta instalke na II gen? np na bingo M? mam polo na jednopunktowym wtrysku paliwa. Jakie sa za i przeciw tych instalacji? czy na 2 gen autko mniej spali? silnik wiecej pozyje? czy jeszcze cos?


Moim zdaniem warto ! Sam miałem bingo M w jednopunkcie ( astra 1,4 60 km) , sprawowała sie super , przede wszystkim samoistne przełączanie sie na gaz po osiągnieciu zaprogramowanej temp . Po drugie ten komp jest super szybki jak na II gen. Ja przez 2 lata nie miałem żadnych problemów , potem autko sprzedałem . Polecam w 100 %-- a spalanie powinno być mniejsze , bo ten krokowiec coś tam reguluje a i za tym idzie większa precyzyjnosc w dawkowaniu gazu = większa żywotnosc silnika

[ wiadomość edytowana przez: portek dnia 2008-05-10 22:47:08 ]