Znika płyn z chłodnicy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam. Chyba mam duży problem z moja cari 1.6 95r 115Km. gaz
Dzisiaj wracając z pracy zgasł mi po drodze silnik, z trudem zdołałem go odpalić ale i tak dusił się i ledwo mogłem jechać. Gdy wystygł silnik okazało się że brak jest płynu w chlodnicy i zbiorniczku.Gdy dolałem płyn i odpaliłem samochód to zauważyłem ze lecą bąble w zbiorniczku i gdy się zagrzał to silnik zaczął się dusić aż zgasł (nie pomogło gazowanie) i na gazie i na benzynie. Nie wiem też czy to jest normalny objaw, bo przy pierwszym odpaleniu na gazie parownik gazu był cały oszroniony a rury gumowe odchodzące od niego( dolna i górna )były zimne.Troszkę poszukałem na forum i dowiedziałem sie że może to być uszczelka pod głowicą. Czy to jest to czy może jeszcze coś innego? jezeli to. to ile w przybliżeniu może kosztować naprawa?
  
 
Może być uszczelka pod głowicą (oby) lub pęknięta głowica (dużo gorzej).
Wykręć świece, przynajmniej jedna powinna być czyściejsza od reszty. Przynajmniej wstępnie będziesz wiedzieć, który to cylinder.
Oszroniony parownik to ewidentny brak płynu w układzie Pytanie tylko, co jest tego powodem...
Pozdro.
  
 
mi znikal w starlecie,przyczyna okazala sie wadliwa usczelka miedzy kolektorem a podstawa i ciagnal do kolektora ssacego plyn
  
 
Ja to bym bardziej poszukal na tych zlaczkach francowatych od LPG a uszczelke i glowice zostawil na deser jak sie wszystko wyeliminuje.
  
 
Cytat:
2008-07-07 15:50:11, Cromm pisze:
Ja to bym bardziej poszukal na tych zlaczkach francowatych od LPG a uszczelke i glowice zostawil na deser jak sie wszystko wyeliminuje.



ale to też szło by powietrze w chłodnicę?
  
 
Nie przejmuj się, Cromm ma w zwyczaju czytać bez zrozumienia Ja się już powoli przyzwyczajam i przestaje reagować
Przecież wiadomo, że z trójników tylko cieknie i z tego powodu na pewno bąbelki nie polecą w chłodnicy.
Swoją drogą, trójniki można oglądnąć i wymienić na aluminiowe. Z plastikowych prędzej czy później ale zawsze pocieknie
Pozdro.
  
 
Uszczelka na bank i oby tylko ona. Jak silnik zgasl to juz niefajnie. Motor moze byc przytarty.
  
 
Może nie będzie tak źle i tylko się krztusi wodą ? Moja zgasła, a piła tylko na 1 cylindrze.

Tomini2, wykręć wszystkie świece i oglądnij. Zobacz która jest piękna i czysta, a które normalne.
Pozdro.
  
 
W sumie benzyniak moze zgasnac bo diesel pewnie na jednym garze by chodzil
  
 
W końcu cari naprawiona Walnięta była uszczelka pod głowicą. Do tego wymieniono pierścienie, uszczelniacze zaworów, prowadnice i coś tam jeszcze. Mechanik mówił mi że można po 4 tyś. znowu wymienić olej (ze względu na wymienione pierścienie). Mam nadzieję że troszkę teraz pojeżdżę
  
 
Cytat:
2008-07-23 20:56:44, tomini2 pisze:
W końcu cari naprawiona Walnięta była uszczelka pod głowicą. Do tego wymieniono pierścienie, uszczelniacze zaworów, prowadnice i coś tam jeszcze. Mechanik mówił mi że można po 4 tyś. znowu wymienić olej (ze względu na wymienione pierścienie). Mam nadzieję że troszkę teraz pojeżdżę


A można wiedzieć ile Cię to kosztowało?
  
 
Cytat:
2008-07-24 10:45:54, Pigletto pisze:
A można wiedzieć ile Cię to kosztowało?




całe 2koła