Pompa wody w f127 900ccm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Na obudowie pompy wylecialy mi dwie male dziury, ktore musze dac pospawac. Jak rozebrac te

pompe?, bo od strony kola pasowego chyba nie da rady. Do czego sluzy sruba M6 wkrecana

prostopadle do walka z pompy (jakies odpowietrzenie czy co?)



Czy cisnienie sprezania w cylindrach (8.5 9 11 11) jest dobre?

jakie maja byc luzy zaworowe

Czy mozna gdzies w necie sciagnac ksiazke do obslugi f127? bo nigdzie nie moze jej dostac

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2003-07-29 18:16:57, Rafal_Geisler pisze:
Czy mozna gdzies w necie sciagnac ksiazke do obslugi f127? bo nigdzie nie moze jej dostac

Pozdrawiam



Przyłączam się do pytania - książki mogą być nawet i w języku angielskim
  
 
co do reszty to nie wiem, ale sprężanie nie jest zbyt dobre "dopuszczalne" są różnice rzędu 10 % bodajże...
  
 
Nie wiem czy oplaci Ci sie spawac aluminium. To dosc kosztowne a nowa pompa kosztuje kolo 100 zl wiec w zasadzie zaden wydatek a masz gwaracje.

Co do kompresji....11 atm. to ladnie....ale za duze roznice na poszczegolnych cylindrach....jak spadnie do 7 to kapitalka, chco silnik bedzie gadal tak dlugo az sie cos nie urwie chc i to nie regola.
Jak mi urwalo denko od tloka i popekaly pierscienie nadal jezdzil, tylko stroszke halasowal, byl slaby i zarl jak smok


Jesli chodzi o ksiazki to mam wszystko na kompacie, cala instrukcja napraw ale do wersji MK I niestety.
Jak by cos to prosze na maila