Witam,
Pomocy! Zrobił się problem w moim bolidzie

.
I tu się przedstawię:
Daewoo Espero 1,5 DOHC z instalacją BRC (parownik TECNO), sterownik BRC BLITZ.
Na jałowym biegu podczas jazdy obroty spadają do 500 i po chwili wracają do normy (jakies 750-800) ale zdarza się, że silnik zgaśnie i nie wrócą same

.
Jeszcze do niedawna obroty po wrzuceniu na luz utrzymywały sie około 1300-1500 po czym niespiesznie spadały do znamionowych (co podobno jest cechą charakterystyczną dla mojej gabloty). Nie chcę jechać do gazowników (na benzynie wszystko dobrze), bo nikt i tak nie reguluje instalacji zgodnie z instrukcją, nawet jak mają sprzęt (pomijają moment, kiedy trzeba sprawdzić ustawienia podczas jazdy - że tak trzeba przeczytałem w jakiejś instrukcji od BRC).
Da się sytuację poprawić domowymi metodami i najlepiej bez kompletnej regulacji (tzn tylko wolne obroty bez wpływu na wysokie)? Silnik nie pali za dużo, wszystko jest ok, dlatego chcę mieszać jak najmniej.
No a jeśli już trzeba wykonać kompletną regulację, to ma ktoś w okolicach Gdańska pożyczyć Diagnostic Box do BLITZa?
Z góry dzięki.
Łukasz Florys Florysiak