Troche O/T..tuning w piwnicy silnika :) [126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
z racji tego iz klamoty madcar'a ida na sprzedaz robimy (juz prawie skonczylismy) przeklade gratow do innego silnika, wlasciwie inny silnik ale bardziej "ucywilniony"

tutaj sa dostepne fotki z naszego piwnicznego tuningu:
Piwnica Tuning System Party 2003

zapraszam do ogladania czasami bardzo nam sie nudzilo wiec fotkowalismy rozne glupoty

tak sie chcielismy podzielic nasza radosna tworczoscia

pozdrowka dla wszystkich (Mad & ZoL)
  
 
prawdziwy mechanik nie zaczyna bez odpowiedniego "prowiantu"
  
 
Cytat:
2003-08-01 00:36:41, schwepes pisze:
prawdziwy mechanik nie zaczyna bez odpowiedniego "prowiantu"



no bez tego ani rusz po piwku od razu lepiej sie mysli i pracuje , prowiant zdecydowanie TAK

ludzie sie troche dziwili jak silnik przed klatka na chodniku zostawilismy i poszlismy na spacer z buda na parking ja odprowadzic
  
 
No spoko luzik!!!!! Mad czemu korpus w środku taki czarny!!!!! SZOK, na czym ty wcześniej jeździłeś??? A co teraz za koncepcja??? Co będzie dalej zapodane do środka
  
 
Miska oleju konkretna...
Fotki też nie głupie...
W sumie fajnie że macie piwnice bo ja swój silnik składałem na dworzu pod drzewkiem.... (dobrze że mi teraz garaż stawiają) a na noc go jakąś folią przykrywałem. W sumie dobrze że nie padało...
  
 
deymon ten korpus jest z 1983 roku jezdzil pewnie na jakims mineralnym glucie i teraz tak to wyglada... p.s dzisiaj montujemy do konca i jak sie uda wkladamy do auta... ciekawe czy to bedzie zylo
  
 
Sprostowanie...ten czarny kadlub jest z silnika 91 i jezdzil na lotosie...nie chce mi sie go myc...bo to siolnik mniej wiecej na 2-3 miesiace...
teraz silnik to bedzie regulaminowa A-grupa...no poza gaznikiem...
  
 
tuning czas zaczac... okej napieram do piwnicy skladac z madem klamota, moze sie jeszcze dzisiaj do auta uda wlozyc..

  
 
Jeden korpus polerka szlif i wypas a drugi szok!!!! Ale spoko to co masz teraz Mad....
  
 
Też tak zaczynałem i do tej pory walczę z silnikami. Moim stanowiskiem pracy jest piwnica!! Przewineło sie przez nią prawie dziesięć silników i wszystkie zyją i mają sie świetnie. Wszystko zależy od ilości zapały jakim dysponujemy!! Podziwiam "Tych" którzy silniki pod drzewkiem składali!!!! Pozdrawiam wszystkich pozytywnie zakręconych i do zobaczenia w Bydzi!!
  
 
madcar pewnie wsadzi jakies 1,1 tak podejżewam
  
 
Cytat:
2003-08-01 19:03:05, lukaszc pisze:
madcar pewnie wsadzi jakies 1,1 tak podejżewam




ja tam nic nie wiem ...
  
 
Tak tak wiesz pochwal sie...pewno 1.1 MPI a potem do tuningu...
  
 
Cytat:
2003-08-01 18:14:05, simon_pg pisze:
Też tak zaczynałem i do tej pory walczę z silnikami. Moim stanowiskiem pracy jest piwnica!! Przewineło sie przez nią prawie dziesięć silników i wszystkie zyją i mają sie świetnie. Wszystko zależy od ilości zapały jakim dysponujemy!! Podziwiam "Tych" którzy silniki pod drzewkiem składali!!!! Pozdrawiam wszystkich pozytywnie zakręconych i do zobaczenia w Bydzi!!



Ja co prawda mam garaz do dyspozycji ale sa tam 3 szafy i 2 stare lodowki (w tym roku bede tam robil porzadek). Jak wjade to musze wychodzić przez okno. W takim garazu zakonserwowalem cale podwozie

PS: Na zdjeciu 37 za zajebiscie ztuningowane drzwi z kibla To tez wasza robota ?


[ wiadomość edytowana przez: dooh dnia 2003-08-01 22:57:45 ]
  
 
dooh: hehe no to garazu przez okno wchodzic to jest niezly dil, podoba mi sie te klimatyczne "tunerskie" klimaty

hehe drzwi z kibla sa gites to jakis tuner sasiad mad'a musial byc... najlepsze jest to (na zdjeciu tego nie widac) ze nad framuga kolesiowi chyba cegiel zabraklo i szpare wypelnil... STARYMI SPODNIAMI powaga jak to zobaczylem to myslalem ze jebne ze smiechu na glebe

Daymon 1.1 MPI po tuningu ? ja tam nic nie wiem

bedzie 1.1 czy MPI czy nie to zalezy jaki silnik sie trafi, a moze i 1.2 jak bedzie dobry prajs

ale o szczegoly to juz nie mnie pytac
  
 
Ja tam tez nic nie wiem....