mam tą książkę, ale nie rozumiem tego opisu
Może to dla mnie za skomplikowane

i coś robię źle, bo ni cholery, nie działa
W książce jest napisane:
- w złączu diagnostycznym zewrzeć styki TE1 i E1
- włączyć zapłon
- uruchomić silnik i jechać z prędkością 10km/h
- wyjąć zworkę i połączyć styki TE1 i E1
- odczytać kody błędów
zewrzeć styki - ok
włączyć zapłon - ok
uruchomić silnik i jechać... - ok
wyjąć zworkę (jaką zworkę?) i połączyć znowu styki? - czy to znaczy, że miały być cały czas zwartei i potem trzeba je rozłączyć i znowu połączyć?

i to wszystko w czasie jazdy z prędkością 10 km/h
Jak dla mnie to trochę nieczytelny opis
Czy mógłby mi to ktoś przetłumaczyć na polski?
Po kilku kombinacjach zwierania i rozwierania styków TE1 i E1 doszedłem tylko do tego, że kontrolka silnika pulsowała mi jednostajnym rytmem.- czy to coś znaczy?