Do silnika krokowego dobierzesz się "od tyłu" przepustnicy

patrząc na silnik od str. chłodnicy. Wszystkie przedstawione przez Ciebie problemy wskazują na to, że istotnie przyczyną niedogodności jest silniczek krokowy. Jeśli natomiast chcesz wiedzieć, co jeszcze opłaca się sprawdzić, to polecam zdjąć kopułkę rozdzielacza zapłonu, sprawdzić w jakim stanie jest cewka (w kopułce), palec rozdzielacza, kable i czpienie samej kopułki. Kable mogą być zardzewiłe wewnątrz i wtedy należało by je wymienić, natomiast czpienie kopułki moga być "poprzypalane", jeśli są czarne, to należało by wymienić kopułkę. Co do cewki natomiast, to ma ona na zwoju drucika iedzianego, taką charakterystyczną osłonkę z tkaniny, która wyjątkowo lubi się zdzierać i odsłaniać sam drucik, co może być przyczyną przeskoków iskry.
Wracając jednak do samego silniczka krokowego za przepustnicą masz dwie wtyczki. Ta bliżej lewej stroy jest od czujnka położenia przepustnicy, ta "głębiej" właśnie od silniczka.
Pozdrawiam - Speed R