Lampy atu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chcialbym wymienic lampy w polonezie gdyz stare swieca slabo i sa juz zuzyte, chcialbym zalozyc calkiem innne klosze z przodu do poloneza atu? podobno od jakiegos vw pasuja ale od jakiego? prosze o pomoc i czy duzo trzeba bedzie przerabiac?
  
 
Proponuje od Laguny 3 Coupe... a tak na serio to kup nowe lampy po ok. 100pln za sztuke plus zarowki Philips Vision Plus 50. Do tego wymien kostki zarowek H4 oraz ostatnie 20 cm przewodow zasilajacych kostki... Zrobilem tak w roverku (oprocz lamp) i nie poznalem swiatel... a zalozylem tylko zwykle Philips +30...
  
 
A przede wszystkim kup nie Ełki tylko Zelmoty. Można je upolować na Allegro. Nawet używane świecą mniej więcej dwa razy jaśniej niż nowe z Ełku...
  
 
ciekawe w czym taka róznica?
  
 
Nie wiem na czym to konstrukcyjnie polega, ale jak ustawiłem dwa reflektory różnych producentów w tym samym miejscu po kolei i zaświeciłem to Zelmot świeci mocniej po prawej stronie i na dole, a strefa intensywnego oświetlenia ma sporo większą powierzchnię.




Muszę go jeszcze potestować w normalnych warunkach a nie na drzwiach, niemniej jak kiedyś sprawdzałem stopień oświetlenia jezdni przed autem to kolejność jest taka :
najgorsze krótkie są Ełk Caro
dużo lepsze od nich są okrągłe Wesemy od 125p
a najlepsze światła od Żuka, Nysy itd z Zelmotu.
W ogóle bez porównania.

[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2009-01-22 18:30:07 ]
  
 
To nawet nie wiedziałem, że do caro reflektory robił Zelmot. Myślałem, że tylko Ełk.
  
 
Tak wyglądają różnice między reflektorami:

  
 
Ciekawe czy jest możliwośc kupienia takich nowych Zelmotów do caro... Bo Ełckie widziałem bez problemu w kilku sklepach moto. Ciekawy jestem różnicy cenowej miedzy Ełckimi a Zelmotowskimi.
  
 
Są na Allegro. Po 90zł sztuka widziałem. Kosztują tyle samo bo żeby było śmieszniej nikt (nawet sklepy) nie zauważa różnicy.