Ciśnienie oleju po raz n-ty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pomocy - świeci mi się kontrolka. Wczoraj wymieniłem olej w silniku, oraz czujnik ciśnienienia oleju, ale niestety w dalszym ciągu świeci mi się to przeklęte ci8śnienie na niskich obrotach !!!

Czy to znaczy, że na 100% panewki do roboty, czy jeszcze spróbować czegoś innego ???

Klubowicze pomóżcie !!!!!
  
 
nie napisales jeszcze ze cisnienie na czujniku wskazuje 0 a samochod przejechał dobre 1000km i nie widac zeby cos sie zacierało
ja zgłupialem
  
 
Moim zdaniem to znaczy ze trzeba podjechac do mechanika i wkrecic w miejsce czujnika cisnieniomierz - i dopiero taki pomiar pozwoli ocenic stan silnika. Czujnikow cisn kiedys zalozylem 3 nowe i byly wszystkie lipne - wiec im nie ufam.
  
 
no właśnie problem w tym ze wlasnie czujnik został podpięty do ciśnieniomierza sam przy tym byłem i cały czas wskazuje ciśnienie zerowe. Teraz po wymianie dalej pokazuje ciśnienie zerowe nawet jak sie doda gazu to wskazówka na ciśnieniomierzu nawet nie drga . A dziwne jest to ze Yaro przejechał z dobre 1 tys. km i dalej jezdzi a z silnikiem nic sie nie dzieje. Ani nie dmucha ani nie leje olejem. Kompresja jest idealna na kazdym garze...
  
 
skoro wszystko ok to ja bym wyjoł żarówke od kontrolki oleju ...

tak z ciekawości zapytam co za olej lesjesz , czy wymieniłes filtr oleju , czy i kiedy był czyszczony filtr odśrodkowy , jaki ma przebieg silnik ,
  
 
No to faktycznie chory stan rzeczy ...Nie znam się na df i może to głupie pytanie,ale...Czy to ciśnienie nie ucieka inną drogą?
  
 
Wnioskuje ze zablokowany jest kanal olejowy w okolicach czujnika cisnienia
  
 
wyczysc filtr odsrodkowy. A cisnienie moze uciekac przez wyrobionme lozyskowanie walka rozrzdau albo zapchane moga byc kanaly olejowe, np w wale korbowym.
  
 
Mnie kiedyś uciekało wyrobionym łożyskiem wałka ale dopiero jak silnik był gorący (olej rzadki) i tylko na wolnych
  
 
A ja mam w malcu teraz taki problem z cisnienie:
Zlozylem silnik, odpalilem, cisnienie OK
Po przejechanych okolo 250km zapalam i niema cisnienia, pojawia sie dopiero po jakiejs chwili - okolo 20s. I tak za kazdym razem.
Zmienilem pokrywe i pompe na inna ( wczesniej na niej jezdzilem i bylo OK ), zapalam cisnienie jest od razu za kazdym razem.
Po przejechanych okolo 100km znowu to samo
Gasisz, zapalasz i niema, okolo 20s zapala sie ale nie zawsze.

Co to moze byc bo mie mam pojecia ???
Smok ok, zadnego lewego powietrza na smoku nie lapie, jak wlozylem wezyk w otwor w bloku i zassalem to bez problemu pojawil sie w wezu olej.

Na co stawiacie