Cewka 126p --> cc ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam poblem z Cewką prawdopodobnie...bo cośs słabo sie rozpędza a reszta sprawdzona i raczej ok...więc mam nówke z cc czy moge ją zainstalować do mojego wechikułu...mam już obecnie nowszy typ cewki...
  
 
Świeca sie nie spali Instalacja paśc też nie powinna
  
 
Lepiej nawet nie próbuj!!! Cewka z CC(BAE 800) ma oporność tylko 0.5 oma, zaś zwykłe dwubiegunowe cewki do 126p(4240 i 101) mają 1.5 oma! Poza tym cewka z CC ładuje się trzy razy krócej niż zwykła, a to sprawi że przy przerywaczu będzie się bardzo grzała. Ponadto z powodu trzykrotnie mniejszej oporności prąd płynący przez obwód będzie z całą pewnością większy niż przepisowe 5A, co zaowocuje w szybkim tempie popaleniem przewodu oporowego, zniszczeniem styków przerywacza tudzież przegrzaniem i upaleniem cewki. Dochodzi tu jeszcze kwestia znęcania się nad świecami i kablami zapłonowymi. Cewkę z CC można dość mocno przeładować, ale można tak poprzebijać kable zapłonowe i wypalić świece. Jak chcesz to mam cewkę 4240 do zbytu. Mam tylko nadzieję że nie chciałeś w ten zastąpić cewki jednobiegunowej


[ wiadomość edytowana przez: krzemowy dnia 2003-08-10 11:35:55 ]
  
 
mam normalnie tą kwadratową już cewke ale coś mi szwankuje a ze miałem z cc nówke to chciałem zastąpić...ale dobrze że mnie ostrzegłeś...w takim wypadku nie będe zakłądał z cc...
  
 
W sklepie motoryzacyjnym slyszalem ze cewka z CC jest identyczna z tą z eleganta/elx'a
  
 
Bo w elegantach większość instalacji elektrycznej jest przeniesiona z CC.Podobnie jest z całym układem zapłonowym
  
 
I dlatego charakterystyki wyprzedzenia zapłonu średnio pasują do 126. Ale jedno jest niezaprzeczalne: żywotność systemu Nanoplex w porównaniu z przerywaczowym jest o co najmniej o rząd wielkości większa, chociażby temu że wszystkie złącza są wodoszczelne(i trudne do kupienia ).