Jaka przyczyna słabego ciśnienia na listwie wtryskowej SGI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Chciałbym prosic zebyscie wymienili jakie sa prawdopodobne przyczyny niskiego cisnienia gazu fazy lotnej ale tylko gdy reduktor ma podlaczoną kompensację (podciśnienie kolektora).

Opis:

Silnik V6 24V 3.0 L.
Instalacja AG SGI - sekwencja. Reduktor po starannej regeneracji, jeden wtryskiwacz nowy, czujnik cisnienia lpg nowy sprawdzony z manometrem i pokazują identycznie. Nowy zbiornik gazowy 65 litrowy. Nowe filtry LPG. Sterownik jest niereregulowalny, jedynie cisnienie reduktora sie ustawia, a tak to tylko sie podglada czasy wtryskow, ten sterownik jest dedykowany pod moj silnik. Ma stała fabryczna mapę.

Problem:


Silnik chodzi nie rowno na wolnych obrotach. Na pb wszystko ok.
Na wolnych obrotach cisnienie powinienem miec jakos 1,2 bara.
Maxymalne cisnienie jakie daje reduktor z podlaczoną kompensacją (MAP=360mbarow) wynosi zaledwie 1 bar ! Gdy zas odlacze kompensacje to cisnienie moge ustawic juz wyższe, takie jakie chce. A z podlaczoną kompensacją dupa- ciśnienie max 1 bar.



Dlaczego tak sie dzieje???
Jaki moga byc tego przyczyny???
Dodam ze ma silnik 3.0 V6 i rurke miedziną o średnicy zewnetrznej 6mm, cz nie niest za mała ???? wymieniac na 8mm???