| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2003-07-20 19:16:28 spalanie stukowe , zatankuj paliwo o wiekszej liczbie oktanowej i przestaw zaplon... |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2003-07-20 19:21:13 Dokładnie.Sprawdź czy masz dobre wyprzedzenie zapłonu. |
erzet_ef F&F Sympatyk alfa romeo 146 wroclaw | 2003-07-20 23:15:07 z tym chlodzeniem to mozna sprobowac dac mniejsze kolo pasowe na alternatorze, lecz jest pytanie czy akumulator to wytrzyma?! |
erzet_ef F&F Sympatyk alfa romeo 146 wroclaw | 2003-07-20 23:16:01 z tym chlodzeniem to mozna sprobowac dac mniejsze kolo pasowe na alternatorze, lecz jest pytanie czy akumulator to wytrzyma?! |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2003-07-20 23:33:27
imho pomysl wg mnie chybiony, rozleca sie lozyska alternatora szczegolnie ze tuningowane silniki kreca wieksze obroty (juz powyzej 6000rpm powinno sie WIEKSZE kolo zakladac zeby zmiejszyc obroty alternatora i wentylatora), poza tym wywazony alu wiatrak trzebaby zalozyc a po tych wszystkich zabiegach i tak watpie zeby jakos znaczaco temp spadla... wg mnie nie ma sensu tego robic... |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-07-21 09:01:24 I mówisz Ali że przy splanowaniu 3mm i dyszach 115/180 nie masz stukowego i jeździsz na U95. Spoko a jeśli można wiedzieć jak masz zapłon ustawiony tzn. na ile stopni, i jakie luzy zaworowe??? Pozdrawiam |
ali_ 126p Poznan | 2003-07-21 12:08:46 paliwo lotnicze wlasnie tyle ma sa chyba dwa rodzaje 103 i 107 do gokartow paliwo ma 125okt sam LPG ma o wiele wieksza liczbe oktanowa Luzy zaworowe mam fabryczne 20/25 zaplon takze fabrycznie 7-10st aparat zaplonowy seryjny |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-07-21 18:53:24 jakie brednie... oczywiście że lotnicze ma 103!! btw, na sprawdzenie liczby oktanowej jest jeszcze kilka metod |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2003-07-21 19:05:00 Każde paliwo ma dwie liczby:oktanową i cetanowa.Jeśli chodzi o samochody benzynowe to dąży się do jak największej liczby oktanowej,oczywiście z umiarem,w celu korzystniejszego wykorzystania wartości energetycznej,poza tym takie paliwo lepiej współgra z nowocześniejszymi silnikami (stare terenówki rosyjskie jeździły bez problemu na benzynie 76 oktan bo taka była jakość dopasowania części w nich).Jeśli chodzi o liczbę cetanową to jej wysokość jest jak najbardziej pożądana w silnikach diesla ze wzgl.na sposób zapłonu mieszanki,ale na temat tej liczby to wiele się nie mogę wypowiadać bo brak mi wiedzy |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2003-07-21 19:11:38 OT koledzy nie kłóćcie się, od tego stuki nie znikną, bardzo was proszę. Liczba oktanowa paliwa może być bardzo różna, wszystko zależy od tego jakiej mikstury się namiesza(np. ile oleju opałowego się do benzyny doleje |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2003-07-21 19:25:06 Koledzy nie kłóćmy się o paliwo gdzie i ile ma oktan, do kaszla i tak nie wlejesz....103 i 107 czy nawet 125 czy ile tam. Rozwiążmy problem kolegi ze stukami.....pozdrawiam... |
widynek F&F Sympatyk 700k Kraków | 2003-07-21 20:28:00 chyba nie muszę mówić, że to nie kłótnia tylko dyskusja (choć jeśli ktoś nazywa słowa kogoś innego bredniami, to już zakrawa o kłótnię · Jakość benzyny określana jest przez tzw. liczbę oktanową: LO. LO - miara odporności benzyny na tzw spalanie detonacyjne (zbyt gwałtowne spalanie benzyny w silniku powoduje nierównomierną pracę silnika tzw. stukanie i przedwczesne zużycie silnika)Przyjęto umownie, że LO = 100 ma 2,2,4-trimetylopentan (izooktan) natomiast LO = 0 ma n-heptan · Jeśli LO = 94 - oznacza to, że benzyna ma taką samą szybkość spalania jak mieszanina 94% izooktanu i 6% n-heptanu a niektóre paliwa (mowa o benzynie), mają do 160 |
erzet_ef F&F Sympatyk alfa romeo 146 wroclaw | 2003-08-18 17:32:20 w zwiazku z daleka droga do Szczurowej pojechalem dwa dni temu do mechanika zebu ustawil zaplon. pogrzebal, podlubal skasowa 10zl i kazal sie zawiesc do sklepu, jak powiedzialem ze dalej strzela i to juz wczesniej (2,3,4 bieg) powiedzial ze to zawory. spalanie wzroslo, auto nie chcialo jechac i non stop strzelalo. dzis sie wnerwilem pojechalem do wujaszka do serwisu DAEWOO i poprosilem go o pomoc. ustawil zaplon, gaznik i skasowa 4,88 pln. silnik juz nie strzela, i wogole sie lepiej zbiera. jako zdanie koncowe podam ze jesli nie stanie sie nic nieprzewidzianego po drodze to bede na pikniku. |
her_us 126p Jelenia Góra | 2003-08-18 22:43:23 Ja mam splanowana glowice az do zniknieca rowkow chyba 2mm.ZAplon ustawiony na 13 i tylko podczas jazdy pod gorke(oto u nas nie ciezko)na 4 wystepuje stukowe ale po na 3 juz nic nie gra |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2003-08-18 22:49:37 Tak czytam i mysle o tym stukaniu.
Gregory ma 1,5 mm i stuka mu jak najete. u mnie na 3 mm stukowego nie było !!!!! Ciekło , swieciłą sie kontrolka cisnienia ale nie było stukowego nawet pod górke !!!!! |