Kucwa , padaja mi zawory - prawdopodobnie regulatory sa przypchane (od niezmieniania oleju) , zbyt dlugo jezdzilem na
na podpartych zaworach i w efekcie poupalalo mi zawory - rezultat kiepska kompresja (7 bar na kazdym cylindrze) a jak wtlaczam powietrze do silnika teoretycznie przy zamknietych zaworach (tlok w ZZ) to slychac jak s... do wydechu
Jezdzilbym do zarzniecia ale o ile jak silnik jest zimny to dziala akceptowalnie to jak sie rozgrzeje to strasznie wypadaja zapony i pierdzi w wydech a caly wydech strasznie sie grzeje bo w nim dopala sie gaz - rozwalilem juz kilka sztuk przewodow zaplonowych od przegrzania .Dlatego szybkie pytanie bo uwagi na dostepnosc uzywek od espero ,a cene czesci i robocizny szkoda mi remontowac tej glowicy albo szukac innej daewoo ,- czy glowica kompletna z c20ne podejdzie do naszego bloku bez zadnych cudow? - mozna taka dorwac kompletna za paredziesiat zl przelozylbym tylko kolo rozrzadu i aparat zaplonowy/
[ wiadomość edytowana przez: Zzzz dnia 2009-04-14 20:55:21 ]