PROBEM Z ABS CARINA E

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam od wczoraj świeci mi sie kontrolka absu. próbowałem odczytać kody błędów ale kontrolka nie zaczeła nawet migać.
Wyciągałem bezpiecznik absu i resetowałem kompa ale nic nie poskutkowało.
zarejestrowałem inne zjawisko że nawet przy odłączonym akumulatorze pstyka przekaźnik pod podszybiem po prawej stronie za kielichem i nie wiem od czego on jest.
Mam pytanie co to jest za przekaźnik ewentualnie jak można sprawdzić inaczej co jest nie sprawne w abesie.
  
 
witam ponownie i czekam na pomoc. jutro posprawdzam czujniki w kołach ale abs nadal świeci i ten dziwny przkaźnik nadal pstryka.
pomóżcie jak znaleźć usterke.
  
 
Ja mialem podobny problem i dzis go rozwiazalem to przekaznik obok akumulatora przykrecony do błotnika. Watek z mojego postu :



https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=229665&c=18&f=23
  
 
dziś jeszcze raz przeczyściłem przekaźnik i znaczą pstrykać przy włączaniu zapłonu, ale nadal kontrolka absu świeci i jak próbuje szczytac błędy i dalej nic cały czas świeci.
PROSZĘ O JAKĄŚ PORADĘ CO MOGŁO ULEC USZKODZENIU?
  
 
A wyjołeś ten mostek fabryczny z diagnozłącza.Bo ja jak kiedys sprawdzałem to tez musiałem go wyjąc i dopiero zmostkowac odpowiednie styki i wtedy kontrolka zaczeła mrygać błędy
  
 
witam ponownie, abs nadal świeci i nie wiem jak dalej sprawdzi co jest nie tak.
zworę wyciągnąłem i dalej świeci jak świecił.
proszę o poradę co może by jeszcze uszkodzone?
  
 
Witam
Ja też walczę z ABS w Carinie z 1997, też nie mogłem zczytać kodów. Kontrolka cały czas świeciła. Próbowalem robić zworkę według opisu który znalazłem na forum. U mnie okazało się że to są inne piny.
(E1 i TC) trzecia kolumna od podszybia, pierwszy od dołu
drugi pin to blok podwójnych pinów prawa kolumna środkowy pin

dopiero ten mostek wywołał kody na ABS.
  
 
Cytat:
2009-05-17 09:35:18, niewiadomskir pisze:
Witam Ja też walczę z ABS w Carinie z 1997, też nie mogłem zczytać kodów. Kontrolka cały czas świeciła. Próbowalem robić zworkę według opisu który znalazłem na forum. U mnie okazało się że to są inne piny. (E1 i TC) trzecia kolumna od podszybia, pierwszy od dołu drugi pin to blok podwójnych pinów prawa kolumna środkowy pin dopiero ten mostek wywołał kody na ABS.


No bo te wlasnie trzeba zwierac ,a co zwierales poprzednio ??