| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-08-21 13:45:12 To cudo wygląda jak bardzo ładny obrotomierz od DF'a Co do podłączenia to bardzo prosto: + to plus po zapłonie, = (nie mam takiego symbolu ale chodzi o trzy kreski) to masa czyli minus, trzeci (1) to sterowanie z cewki. Dodatkowo przychodzi tam jeszcze lampka do podświetlenia, która z tego co mi wiadomo musi mieć osobno masę podłączoną i ofcoz plus (mozesz pociagnac od oswietlenia wskaźników). Generalnie jednak wszystkie potrzebne przewody powinny być chyba wyprowadzone wiec najpierw poszukaj luźnych kabelków zakończonych "samiczkami" |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-08-22 00:17:33 Czasami jak się dobrze pogrzebie to można wyciągnąć wiązkę obrotomierza - to wolne przewody o o kolorach: brązowy - z cewki, pomarańczowy - zasilanie, zółty lub zóltoczarny - podświetlenie i białoczarny z dwoma końcówkami masa obrotomierza i lampki. |
Race_D Miłośnik FSO FSO SPORT Sin City... Bydgoszcz | 2003-08-22 03:36:17 A gdzie on leżał wcześniej? Może był wilgotny w środku i jakiś spinol poszedł?
Tak czesto ludzie robią z komórkami - jak sie zamoczy to "ysuszą" jak potrafia i probują włączyć za wszelką cene, a co lepsi ładować... Takie okazy lepiej przejrzeć przed podłączeniem bo mogą też troche szkód narobić w aucie. |