| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tomx1 matiz,atos, lanos 2.0 Pszczyna | 2009-08-01 12:00:55 Witam
mam problem z dziwnie zachowujacą sie instalką. Ustawilem wg wskazowek m.in z tego forum. Na jałowym attuator sobie oscyluje w okolicy 55 krokow (-15, +15),przy 3000obr oscyluje juz przy ok 110krokach i podbnych odchylkach. Natomiast lambda oscyluje od 0.1 do 0.5V czyli ubogo, odkrecajac troszke reduktor lambda zaczyna byc wartością stałą i nie oscyluje ( ale rosnie liniowo wraz z wieksza iloscia gazu). Podczas jazdy mieszanka jest cały czas uboga a auto jest mułowate. dodatkowo ecu auta wywalił na benzynie "błąd sondy" i na chyba lpg "blad sondy- mieszanka uboga". Na "śrubce" ktora wczesniej była auto śmigało bez wiekszych problemow. Sprawdziłem zachowanie lambdy na benzynie to była od 0.6 do 0.8 i zmieniała sie liniowo jak sie dodawało gazu ale raczej nie oscylowała. (silnik opel 2.0 8v c20ne, sonda 0-1v). Czy to oznacze ze lambda padła i nie obsługuje zakresu powyzej 0.5V? Przy okazji czy ustawienia są ok, czy tez moze wybor złej sondy jest przyczyną? Kilka zrzutow z AcLpgWin jak zachowuje sie na lpg |