jsah VW Passat B-4 Kombi ... Białystok | Witam ponownie. Jednak muszę sam sobie odpowiedzieć na to pytanie (bo widzę, że się mało znacie na tym albo nie chcecie mi pomóc). Po wielu przemyśleniach i poszukiwaniach wiadomości na ten temat doszedłem do wniosku, iż w moim przypadku można byłoby trochę pomóc tą regulacją tzw. obiegu jałowego. Trzeba tak przykręcić śrubę czułości, żeby sonda stała na ubogiej mieszance, i wtedy nieco odkręcić tę dodatkową śrubę regulacyjną, tak żeby sonda zaczęła prawidłowo oscylować na biegu jałowym. Bo śruba regulacyjna tzw. obiegu jałowego czy też - jak to niektórzy nazywają śruba bypassa - to nic innego jak śruba zakończona iglicą, która przymyka bądź otwiera (w czasie jej kręcenia) kanał, którym gaz się przedostaje z I do II komory reduktora bez udziału membran. Pozdrawiam.
|