Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() koalaMT opel omega Radom | 2010-04-29 17:34:37 Auto w danym momecie jest delikatnie przerabiane i na nowo bedzie strojone.. zmiana zaplonu na elektroniczny z cewki od V6.. pomysl zapozyczony od Ilku ![]() Cena jaka mnie interesuje to jakies 15tys.... do negocjacji... OPIS Modyfikacje Zawieszenia - ZROBIONE -Przód: gwint KW var1 ( utwardzony i skrócony -30mm) [na półce czeka VAR2] -powiekszone kąty , wzmocnione wachacze -Tył: seryjne amortyzatory utwardzone i skrócone o -60mm [betuuun] -sprężyny -60mm (utwardzone) -szpilki wkręcone w piaste (ponacinane,wklejone) aby nie wyszły.. do tego nakrętki (plus nakrętki pływające pod fele Brock B1 na rozstaw 5x112) -Dystanse magnezowe po 80mm na Osi [size=150]W TRAKCIE: [/size] -próby zwiększenia kąta skrętu Układ Napędowy -Silnik z omegi 3000 = 3.0 24v C30SE rzędowe -Most, półosie seryjne z Omegi 3000 (gruuube) -Szpera z ver. 12v zaspawana na 100%, -Skrzynia r25-28, ( na półce leży GETRAG 265 z Monzy GSE...) -Sprzęgło spiekowe 4tarczowe , docisk wzmacniany, dwumas wywazony -bezpieczny zbiornik paliwa ok 25L (made by Basmot ) -Felgi: wszystkie 17calowe -Irmscher ronal 7,5” et35 5x110 2 kpl -Aluett 8” et 35 5x110 1 kpl -Brick B1 8,5”et17 ,10” et20 1 kpl -Opony: -przód... toyo T1r 225/45/17 -Tył: to co znajde + 4 szt. wanli 1088 Układ Hamulcowy -Zaciski od omegi B mv6 -Przednie tarcze EBC turbo grouve + klocki EBC Red Stufy -Tylnie: tarcze brembo max + klocki ATE -hydrauliczny reczny + regulator sily hamowania -płyn Ferrodo dot 5.1 -przewody w stalowym oplocie Modyfikacje Wnętrza -Fotele Sparco Junior (po homologacji) -Pasy 4 pkt 3” (homologowane) -Kierownica ori IRMSCHER -Deska własnego pomysły ( ala f 117 ![]() -Kaltka Custom wg. załącznika J (do delikatniej przeróbki) -główny wyłącznik prądu -wskaźniki:Auto Gauge -doładowania, -ciśnienie oleju, -temp. oleju, -temp. wody, -temp. wydechu -duzy obrotomierz z shifterem -ciśnienie paliwa Modyfikacje Silnika -Tłoki, korby , wał ORI -uszczelka pod głowice większa o 2 mm dla odprężenia pod turbo -było 10:1 jest 8:1 Układ Dolotowy [size=150]W trakcie prac:[/size] nowy kolektor dolotowy made by Basmot... obliczony Blow Off.. firma nie znana ![]() filtr BMC z wloctem na 90mm ( do turbo idzie 100mm. wiec zrobilismy zweżke) przepusnica ( w trakcje dopasowań) IC custom 300/180/50 Układ Wydechowy Kolektor wydechowy made by Basmot 6-2-1 wznacniany (kwas) Turbo HOLSET HX40 (duuza locha) BlowOf z Audi s3 Downpipe + caly uklad na 2,75” Custom made by Basmot Modyfikacje Elektroniki i Paliwa Komp seria + Ecumaster (swinia) wtryski 350cc regulator cisnienia paliwa (??) pompa paliwa Walbro 255 zewn Body KIT i Oświetlenie [size=150]Aktualnie:[/size] Przedni zderzak ala Omega Lotus (laminat) tylni zderzak ala EVO500 (ABS) poszerzone nadkola (custome) w planach: przednie błotniki z poszerzeniem 50mm (laminat) panele na drzwi, błotniki, progi CD Design (abs) szyby z pleksi 4mm boczne i tylnia Autko było zakupione od kolegi.. w ver. 2.0 8v... w aftomacie ![]() ![]() ![]() Pierwsze wybebeszania od 2008 roku.. ![]() ![]() Zmiana sanek pod silnik.. i od razu przednie zaciski od Omegi mv6 jeszcze na ORi tarczach ![]() A tu juz nowe Tarczki i klocuchy ![]() ![]() Spiek, docisk i Dwumas.. ( jednomas to stttraaaszny koszt.. a w tej konfiguracji autko naprawde ladnie chodzi i nie ma problemów..) ![]() Zakupione foteliki .. stan wskazujący.. ale z Homo w przyszłości zmiana na Nowe.. jak wygram w totka ...phiii ![]() Oczywiscie potrzebne były jakieś felgi... troche irmscherów.(odrestaurowane = koszt 80zl).. no i jakies lepsielsze ![]() ![]() ![]() 29.03.10 było troche wolnego czasu w pracy.. wiec odnowiłem jeszcze kilka felunków... koszta.. 5 papierów ściernych i 2 puszki farby... jakies 50zl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() no i te do lansiku ![]() ![]() Mody Silnika.. na bardzo dobry ORI... ![]() Nowa miska (tzn.. uzywana ale bez spawów) ![]() Kompletny rorząd.. co nie jest łatwe... bo większość części do tego autka już nie ma w produkcji.. ![]() ![]() Dojszła turbinka... (przyleciała w idealnym stanie.. Oryginalna.. przeszła piekło przez pewien okres.. wiec jestem pewien.. ze sporo wytrzyma.. może troche za duża a przywiązałem się do Niej... HOLSET HX40 ![]() ![]() Nowy IC wpasowany idealnie ![]() ![]() Zawiasik ktory jest to KW vol1... ![]() nowy zderzak ala Lotus .. panele boczne czekaja...(byly nie kompletne to zrobilem odbicia z laminatu.. i teraz jest komplecik ) ![]() Po lewej nowe dystanse magnezowe a po prawej stare... (fuuuj- odkrecały sie i pękały) ![]() Deska... rozbudowana.. na tyle ile trzeba.. ![]() ![]() Oczywiście musi być gaśnica.. zaaaawsze się przyda.. ale w planach system gaśniczy ![]() [ wiadomość edytowana przez: koalaMT dnia 2010-04-29 17:40:16 ] [ wiadomość edytowana przez: koalaMT dnia 2010-04-29 17:46:06 ] |