MotoNews.pl
6 Sprzedam Omege Drift 3.0 24v turbo (246263/32) - PT
  

Sprzedam Omege Drift 3.0 24v turbo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Auto w danym momecie jest delikatnie przerabiane i na nowo bedzie strojone.. zmiana zaplonu na elektroniczny z cewki od V6.. pomysl zapozyczony od Ilku no i pare innych rzeczy

Cena jaka mnie interesuje to jakies 15tys.... do negocjacji...

OPIS

Modyfikacje Zawieszenia -

ZROBIONE
-Przód: gwint KW var1 ( utwardzony i skrócony -30mm) [na półce czeka VAR2]
-powiekszone kąty , wzmocnione wachacze
-Tył: seryjne amortyzatory utwardzone i skrócone o -60mm [betuuun]
-sprężyny -60mm (utwardzone)
-szpilki wkręcone w piaste (ponacinane,wklejone) aby nie wyszły.. do tego nakrętki (plus nakrętki pływające pod fele Brock B1 na rozstaw 5x112)
-Dystanse magnezowe po 80mm na Osi
[size=150]W TRAKCIE: [/size]
-próby zwiększenia kąta skrętu


Układ Napędowy

-Silnik z omegi 3000 = 3.0 24v C30SE rzędowe
-Most, półosie seryjne z Omegi 3000 (gruuube)
-Szpera z ver. 12v zaspawana na 100%,
-Skrzynia r25-28, ( na półce leży GETRAG 265 z Monzy GSE...)
-Sprzęgło spiekowe 4tarczowe , docisk wzmacniany, dwumas wywazony
-bezpieczny zbiornik paliwa ok 25L (made by Basmot )
-Felgi: wszystkie 17calowe
-Irmscher ronal 7,5” et35 5x110 2 kpl
-Aluett 8” et 35 5x110 1 kpl
-Brick B1 8,5”et17 ,10” et20 1 kpl
-Opony:
-przód... toyo T1r 225/45/17
-Tył: to co znajde + 4 szt. wanli 1088

Układ Hamulcowy

-Zaciski od omegi B mv6
-Przednie tarcze EBC turbo grouve + klocki EBC Red Stufy
-Tylnie: tarcze brembo max + klocki ATE
-hydrauliczny reczny + regulator sily hamowania
-płyn Ferrodo dot 5.1
-przewody w stalowym oplocie

Modyfikacje Wnętrza

-Fotele Sparco Junior (po homologacji)
-Pasy 4 pkt 3” (homologowane)
-Kierownica ori IRMSCHER
-Deska własnego pomysły ( ala f 117
-Kaltka Custom wg. załącznika J (do delikatniej przeróbki)
-główny wyłącznik prądu
-wskaźniki:Auto Gauge
-doładowania,
-ciśnienie oleju,
-temp. oleju,
-temp. wody,
-temp. wydechu
-duzy obrotomierz z shifterem
-ciśnienie paliwa

Modyfikacje Silnika
-Tłoki, korby , wał ORI
-uszczelka pod głowice większa o 2 mm dla odprężenia pod turbo
-było 10:1 jest 8:1

Układ Dolotowy
[size=150]W trakcie prac:[/size]
nowy kolektor dolotowy made by Basmot... obliczony
Blow Off.. firma nie znana
filtr BMC z wloctem na 90mm ( do turbo idzie 100mm. wiec zrobilismy zweżke)
przepusnica ( w trakcje dopasowań)
IC custom 300/180/50

Układ Wydechowy
Kolektor wydechowy made by Basmot 6-2-1 wznacniany (kwas)
Turbo HOLSET HX40 (duuza locha)
BlowOf z Audi s3
Downpipe + caly uklad na 2,75” Custom made by Basmot

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Komp seria + Ecumaster (swinia)
wtryski 350cc
regulator cisnienia paliwa (??)
pompa paliwa Walbro 255 zewn

Body KIT i Oświetlenie
[size=150]Aktualnie:[/size]
Przedni zderzak ala Omega Lotus (laminat)
tylni zderzak ala EVO500 (ABS)
poszerzone nadkola (custome)

w planach:
przednie błotniki z poszerzeniem 50mm (laminat)
panele na drzwi, błotniki, progi CD Design (abs)
szyby z pleksi 4mm boczne i tylnia

Autko było zakupione od kolegi.. w ver. 2.0 8v... w aftomacie aaale za to buda w idealnym stanie



Pierwsze wybebeszania od 2008 roku.. mało czasu .. i tylko 2 ruki.


Zmiana sanek pod silnik.. i od razu przednie zaciski od Omegi mv6 jeszcze na ORi tarczach


A tu juz nowe Tarczki i klocuchy


Spiek, docisk i Dwumas.. ( jednomas to stttraaaszny koszt.. a w tej konfiguracji autko naprawde ladnie chodzi i nie ma problemów..)


Zakupione foteliki .. stan wskazujący.. ale z Homo w przyszłości zmiana na Nowe.. jak wygram w totka ...phiii



Oczywiscie potrzebne były jakieś felgi... troche irmscherów.(odrestaurowane = koszt 80zl).. no i jakies lepsielsze




29.03.10 było troche wolnego czasu w pracy.. wiec odnowiłem jeszcze kilka felunków... koszta.. 5 papierów ściernych i 2 puszki farby... jakies 50zl


no i te do lansiku aaaaj



Mody Silnika.. na bardzo dobry ORI...


Nowa miska (tzn.. uzywana ale bez spawów)



Kompletny rorząd.. co nie jest łatwe... bo większość części do tego autka już nie ma w produkcji..



Dojszła turbinka... (przyleciała w idealnym stanie.. Oryginalna.. przeszła piekło przez pewien okres.. wiec jestem pewien.. ze sporo wytrzyma.. może troche za duża a przywiązałem się do Niej... HOLSET HX40



Nowy IC wpasowany idealnie ... troszku fleksa poszło


Zawiasik ktory jest to KW vol1...


nowy zderzak ala Lotus .. panele boczne czekaja...(byly nie kompletne to zrobilem odbicia z laminatu.. i teraz jest komplecik )


Po lewej nowe dystanse magnezowe a po prawej stare... (fuuuj- odkrecały sie i pękały)


Deska... rozbudowana.. na tyle ile trzeba.. hehe... i pare wskaźników


Oczywiście musi być gaśnica.. zaaaawsze się przyda.. ale w planach system gaśniczy




[ wiadomość edytowana przez: koalaMT dnia 2010-04-29 17:40:16 ]

[ wiadomość edytowana przez: koalaMT dnia 2010-04-29 17:46:06 ]