poradzcie mi drodzy weterani smagań z drobnymi (i grubszymi) uciążliwościami użytkowania Omegi w sprawie jak w temacie: jak to zrobić?
W czasie jazdy na nierównościach (tych w naszych miastach jakby nie brakowało

) od dłuższego czasu coś mi 'plastykowo' stukało i stukało z tyłu wnętrza samochodu. Doszedłem w końcu że to ma miejsce w samej końcówce (od strony klapy) lewej prowadnicy rolety. Coś tam się chyba urwało wewnątrz i daje ten stukot dosyć uciązliwy podczas jazdy.
Znalazłem tylko 2 wkręty widoczne na zewnątrz ale one poluzowywują tylko końcówkę prowadnicy a chciałbym ją całą odkręcić żeby zbadać problem. Reszta na oko wygląda że jest nitowana - chyba że rolę następnych blachowkrętów spełniają wkręty mocujące rolki wewnątrz prowadnicy.
Czy miał ktoś jakieś doświadczenia w tej materii?
Pozdrowienia