MotoNews.pl
  

Jak "wywalić" imobilizer?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Próbował ktoś zrobić obejscie przy silniku 1,8 z Ave "97 aby przełożyć to razem z ECU bez podpinania imobilizera?Denerwują mnie dwa wolne styki w ECU:IMO i IMI.
  
 
A nie wystarczy je zewrzeć ?

pzdr
  
 
Na razie nie próbowałem.Dopiero po świętach będę wstawiał ten silnik do cariny mojego sąsiada i mam na to tylko tydzień aby odpalić.Mam oryginalny imo w komplecie ale wolałbym pozbyc się dodatkowej części która może stwarzać jakieś problemy.Teraz dopiero uzmysłowiłem sobie że takie info może być nie na miejscu z powodu podania wiedzy początkującym włamywaczom.W razie jakiś sugestii proszę pisać na pw.
  
 
Nie znam się na psychice włamywaczy, ale :

1) kto kradnie -nastoletnie auto średniej klasy ?
2) już widzę włamywacza z książką do 7A-FE, szukającego dwóch pinów na ECU

Ale może ja nic nie wiem o tym sposobie zarabiania na życie...

pzdr
  
 
Cytat:
2010-03-28 16:50:43, marcinm pisze:
A nie wystarczy je zewrzeć ? pzdr


Komputer immobilizera i komputer silnika z tymi dwoma kablami immo immi dzialaja mniej wiecej tak,jak bys patrzyl na kolo pasowe walu i alternatora napedzanego paskiem i stwierdzil ...fajny ten alternator,bo wytwarza prad moznaby sobie lampke nocna zasilic i poczytac do poduchy,ale wkur a mnie ten silnik bo warczy nie mozna by go wywalic a ten pasek urznac i zwiazac na kokarde?