Avensis d4 150KM katalizator

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
poszukuję katalizatora do swojej toyoty, silnik D4 150KM. Niestety jest specyficzny bo stanowi jedną całość z kolektorem wydechowym. Cena w serwisie powala na kolana 7tys złotych. Pomóżcie bo samochód ma czujniki spalin i warjuje a jeździło się naprawdę przyjemnie.
Pozdrawiam i czekam na info
Paweł.
  
 
zobacz tu http://www.japancar.pl/

mają sporo części do japończyków ale często krzyczą jak za buraki tak że trzeba uważać


powodzenia i pozdrawiam

  
 
dzięki, spróbuję ale szukam jeszcze jakiegoś rozbitka z takim motorkiem a zarazem katalizatorkiem
Cześć
  
 
noo, trafiło Cię nieźle...

pozostaje Ci allegro, albo liczyć na coś dobrze zmielonego po bokach ( dach, albo co ), bo jak będzie trafiony z przodu, to masz 99% że z tego kolektora nic nie zostało...

pzdr
  
 
mam dokładnie ten sam kłopot. napisz, jeśli czegoś sie dowiesz. ja tez poszukam i moze dam znac wczesniej. wiem jedno taki nowy kat kosztuje 4000 a nie 7000 tak jedynie moge cie pocieszyc.
3838512 gg


Cytat:
2006-08-07 12:26:21, pawel8487 pisze:
Witam! poszukuję katalizatora do swojej toyoty, silnik D4 150KM. Niestety jest specyficzny bo stanowi jedną całość z kolektorem wydechowym. Cena w serwisie powala na kolana 7tys złotych. Pomóżcie bo samochód ma czujniki spalin i warjuje a jeździło się naprawdę przyjemnie. Pozdrawiam i czekam na info Paweł.

  
 
znalazłem coś takiego

http://moto.allegro.pl/item167301461_katalizator_toyota_avensis_d4d_cat.html

wygląda jak napęd do sputnika

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-02-28 20:02:39, Linek pisze:
znalazłem coś takiego http://moto.allegro.pl/item167301461_katalizator_toyota_avensis_d4d_cat.html wygląda jak napęd do sputnika pozdrawiam


To jest katalizator do diesla D4D-CAT ...i pytanie czy to nie jeden ze zlomow pogwarancyjnych bo leca jak muchy.
  
 
Cytat:
2006-08-07 12:26:21, pawel8487 pisze:
Witam! poszukuję katalizatora do swojej toyoty, silnik D4 150KM. Niestety jest specyficzny bo stanowi jedną całość z kolektorem wydechowym. Cena w serwisie powala na kolana 7tys złotych. Pomóżcie bo samochód ma czujniki spalin i warjuje a jeździło się naprawdę przyjemnie. Pozdrawiam i czekam na info Paweł.


Co znaczy wariuje? ...z powodu kata nic sie nie dzieje tylko pali kontrolka silnika...chybe ze jest potluczony mechanicznie w wyniku wypadku.
  
 
"Ale kochany nie ma żadne ale, wolna sobota jest,
Nie znam się, Nie orientuję się, Zarobiony jestem"


Po prostu go znalazłem, podejżanie tani jest


a swoją drogą to w 2.2 D4-D taki złom wkładają

nie ma jak carina tam niejeden diesel miał więcej przebiegu niż Lokomotywa
  
 
Przepraszam za odkopanie tematu, ale mam podobny problem

Wrzucam wykres pracy sond w moim Avensis 2.0 vvti d4 z 2001r. Najpierw wolne obroty i przejście na 2,5-3k. Może znajdzie się jakiś spec, który ostatecznie zdiagnozuje co trzeba wymienić:

http://www.picshot.pl/public/view/full/14990

To już 4 katalizator, który próbujemy i wszystkie mają problem, może to jednak coś innego? Czy sondy przed katem chodzą prawidłowo? Dlaczego w Banku 2 przy wyższych obrotach sonda przed i za katem chodzą praktycznie tak samo?
  
 
Cytat:
2010-10-15 09:35:36, darkspy pisze:
Przepraszam za odkopanie tematu, ale mam podobny problem Wrzucam wykres pracy sond w moim Avensis 2.0 vvti d4 z 2001r. Najpierw wolne obroty i przejście na 2,5-3k. Może znajdzie się jakiś spec, który ostatecznie zdiagnozuje co trzeba wymienić: http://www.picshot.pl/public/view/full/14990 To już 4 katalizator, który próbujemy i wszystkie mają problem, może to jednak coś innego? Czy sondy przed katem chodzą prawidłowo? Dlaczego w Banku 2 przy wyższych obrotach sonda przed i za katem chodzą praktycznie tak samo?


Tak ... trzeba wymienic obydwa katalizatory na nowe oryginaly i bedzie ok.Pewnie masz blad p0420 czyz nie?
  
 
p0420 i p0430

A sondy przed dobrze chodzą czy też do wymiany? Bo ta jedna ma wykres sinusoidalny...
  
 
Cytat:
2010-10-15 09:35:36, darkspy pisze:
Przepraszam za odkopanie tematu, ale mam podobny problem Wrzucam wykres pracy sond w moim Avensis 2.0 vvti d4 z 2001r. Najpierw wolne obroty i przejście na 2,5-3k. Może znajdzie się jakiś spec, który ostatecznie zdiagnozuje co trzeba wymienić: http://www.picshot.pl/public/view/full/14990 To już 4 katalizator, który próbujemy i wszystkie mają problem, może to jednak coś innego? Czy sondy przed katem chodzą prawidłowo? Dlaczego w Banku 2 przy wyższych obrotach sonda przed i za katem chodzą praktycznie tak samo?


Tak ... trzeba wymienic obydwa katalizatory na nowe oryginaly i bedzie ok.Pewnie masz blad p0420 czyz nie?
  
 
Oczekiwałem jeszcze na odp. odnośnie sond górnych, czy poprawnie pracują?
  
 
Cytat:
2010-10-15 17:00:31, darkspy pisze:
Oczekiwałem jeszcze na odp. odnośnie sond górnych, czy poprawnie pracują?


Na podstawie tych zygzakow to niewiele mozna powiedziec,bo niewiem co robliles z gazem i czy to bylo na postoju czy podczas jazdy.
Sondy jezeli by zle chodzily-np zbyt wolno to kod wyskoczy.
Wazne jest, jak np jedziesz na 3 biegu i polozysz gaz do dechy to wartosci powinny osiagac 0.8-0.9V,a jak puscisz gaz i hamujesz silnikiem to sondy musza sie zerowac-pokazywac 0.00V
Trzeba tez zaobserwowac gdy np silnik sie krztusi,jak oscyluje sonda przed i za katalizatorem .Czasami sondy oscyluja ale bez sensu czyli np pokazuja uboga mieszanke gdy jest bogata i odwrotnie.
Kod bledu katalizatora powstanie kiedy wzniosy i spadki wykresow sondy przed i za katem sie pokrywaja ,czyli nastepuja w tym samym czasie.Oznacza to ze katalizator nie dopala tlenu wiec niedopala tez i innych zwiazkow.