Sprzedam Moją Omege Caravan C30SE manual

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Postanowiłem sprzedać moją Omegę Caravan.
Jedyny powód sprzedaży, to znaleziony piękny Oplowy klasyk i brak gotówki na niego.

Parę fotek jest w temacie
http://www.opelomegaforum.pl/viewtopic.php?f=11&t=9327

Omegę kupiłem z nieżyjącym motorem.
Kupiłem drugą rozbitą, którą 20 lat jeździł dziadek i nigdy nie widziała gazu.
Silnik miał przebieg około 136 tys.
Od tamtej pory zrobiłem 26 tys. km.
Zalana 10w 40 GM .

Omega jest w bardzo rzadkiej wersji .
Czarne skórzane kubełki, boczki z marszczoną skórą siwą, rygielki czarne z evo 500.
4 x el. szyby, el, szyberdach, klima, tempomat, podgrzewane wszystkie 4 fotele - bardzo rzadko spotykane.
Digital poliftowy oryginał z manuala, bez wyświetlacza biegów. Zamontowany czujnik oleju bańka ori z senatora.
Przednie lampy z H1 oraz wycieraczkami. Lotka Irmschera na klapę . Grill z Omegi 3000.
Tylne amortyzatory Nivo - działają.

Jest też do niej kompletne zawieszenie gwintowane KW V2 na wkładach KONI z regulacją siły tłumienia.
Przód o góry pokrętłem, tył poprzez wcisniecie tłoczka.
Gwint przywiozłem z niemiec, nie jeździł po polskich drogach.
Przednie kolumny wypiaskowałem i ocynkowałem, wygląda jak nowy.
Dokupiłem oryginalne nakrętki z KW Inox, blokowane ampulkiem z boku.
Dzięki nim można gwint regulować praktycznie jedną ręką.
Cena nowego to 1300 euro, używki bardzo rzadko się trafiają.

Omega jest opłacona z przeglądem, nigdy nie widziała gazu.
Parę miesięcy temu założona nówka chłodnica wody oryginał
BEHR HELLA - cena sklepowa 1100 zł, mam oryginalne pudełko.
Założony ze 3 miesiące temu nówka akumulator Banner z płytkami
wapniowymi - za 380 zł, 2 lata gwarancji.

Jeżdżę nią w trasy po 1000 -1500 km bez żadnego problemu.
Tydzień temu zrobiła trasę w góry 700 km.
Spalanie,kto by co nie twierdził jak na tyle koni i taką masę bardzo przyzwoite.
Spokojnie 8 l na trasie, 12l w miescie.

Chciałbym, żeby poszła w dobre ręce kogoś kto o nią zadba i dokończy mój projekt.
Uważam, że jest to bardzo dobra baza na Caravana w full opcji.
W takim wyposażeniu bardzo ciężko znaleźć to auto w niemczech.

Co do tego co trzeba zrobić.
Przedni zderzak jest do wymiany, bo doły ma popękane mocno.
Wstawić tylne reperaturki ( które dodaje Klockerholma )
Lewy tylny bok jest delikatnie pogięty.
Doły drzwi lecą, można uratować, ale porządnie robiąc lepiej zmienić.
Od kierowcy mam idealne i je dorzucę.
Z rzeczy które nie działają to tempomat i klima.

Podłoga, progi, podłużnice są w bardzo dobrym stanie nic nie było tam grzebane.
Omega jest od 8 lat w PL z czego 3 lata stała.
Buda jest naprawdę warta roboty.

Auto nigdy mnie nie zawiodło i ciężko mi się z nim będzie rozstawać.

Rozważam sprzedaż w całości ze wszystkim co do niej mam.
A więc całe auto jeżdżące na seryjnym zawieszeniu
+ kompletny gwint KW V2 do Caravana w stanie wręcz idealnym`( ocynkowany, nowe nakrętki )
+ Digital poliftowy z manuala bez wyświetlacza biegów z kostką, na życzenie mogę go zamontować
+ oryginalne klawisze podgrzewania tylnej kanapy wraz z kawałkiem instalacji, reszta instalacji
oraz maty były oryginalnie w omedze ( bardzo rzadka rzecz do zdobycia )
+ przednie lampy z dopałem H1 i oryginalnymi wycieraczkami, w komplecie trójnik oraz instalacja
+ tylna lotka Irmscher na klapę
+ tylne lamki oświetlenia wnętrza z senatora B
+ drugi silnik c30se z padniętą panewką, w silniku nowy łańcuch rozrządu i ślizgi dolne .

Cena za całość 6800 zł bez targów.
Cena za Omegę bez gwintu i gadżetów 3600 zł do zapłacenia i zabrania.
Ceny według mnie są adekwatne do stanu, rzadkości gratów oraz polskich reali .
Aktualne ok. 2 tygodnie, jak nie znajdzie się kupiec Omega zostaje.

Dodatkowe zdjęcia na życzenie, o wszystkim na życzenie opowiem.

Kontakt 790 362 058
GG 1856828









  
 
Szkoda, że nie sedan