Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2010-12-15 22:57:19 jest cos takiego?
objawy: po odpaleniu bardzo nierównomierna praca - trzesie całą budą przez ok 20s, w tym czasie przygasają swiatła, oświetlenie zegarow itd. nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny, czy wilgotno czy sucho czy mróz czy ciepło ( 2 mc temu rowniez, wiecej jezdżę frotka więc miałem to w dupie ![]() po tych 20s można szklanke z trunkiem na silniku postawić - nic sie nie dzieje, komputer nic nie pokazuje, aku sprawny |
![]() mareckiL LOB WETERAN MV6 kombi xero Łódź | 2010-12-16 00:05:23 Regulator napięcia jest w alternatorze, ale raczej nie jest przyczyną problemu.Można to sprawdzić po odpaleniu miernikiem na klemach aku. |
![]() urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2010-12-16 12:57:44 jest, muli sie wtedy, ale jak przekroczy te 2,5 tys jest git. fakt nie napisałem o tym |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2010-12-16 14:11:56
bardzo długo szukałem przyczyn takiego zachowania żółtka, błędów 0, wymieniłem niepotrzebnie parę rzeczy, akku, pasek, i dalej tak samo. Od kiedy zalałem Ceramizer temat olewam, wsiadam, odpalam, podkręcam na 2,5 tys i z głowy, jeśli się nie pogarsza od 1,5 roku to po co się stresować ![]() |
![]() Wiktorzi LOB WETERAN LANCER Szczecin | 2010-12-16 15:31:14 Urg, któryś przewód od aku do rozrusznika/altka* przetarty/naddarty/rozdarty*
wystepuje brak wzbudzenia ładowania przy niskich obrotach, pow. 2500 załącza się dopiero i pewnie idzie innym obwodem. *niepotrzebne skreślic [ wiadomość edytowana przez: Wiktorzi dnia 2010-12-16 15:31:52 ] |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2010-12-16 17:25:37
no i zaciekawił mnie ![]() umie znaleźć ten kabel? |
Szcurek LOB MEMBER Kosiarka; Czarna Owca Tarnowskie Góry | 2010-12-16 18:22:12 To zrobię offtopa markowo-modelowego.
Prosiak od jakiegoś roku cierpi na ciekawą przypadłość. Mianowice na rozgrzanym silniku nie trzyma wolnych obrotów. Opadają do około 500rpm, by następnie skoczyć do 1500-2000. Wystarczy jednak wyłączyć światła, ogrzewanie, cokolwiek żeby zmniejszyć obciążenie elektryczne i dolegliwość znika. Alternator, akumulator były sprawdzane. Kable i świece nowe, cewka wymieniona na inną, lambada też, jakieś tam pierdoły w dolotach też były rozbierane i czyszczone. Nawet osłony metalowe fajek świec zostały ściągnięte, bo jakieś takie zabobony krążą, że to może być powodem. Nic nie pomaga, jak pływały, tak pływają. |
![]() Wiktorzi LOB WETERAN LANCER Szczecin | 2010-12-16 19:46:20 7gsi
pewnie umie, ale nie przy 10 stopniowym mrozie, A Szczurek jak twierdzisz że altek i aku były sprawdzane to masz jakieś częściowe zwarcie. Prąd Ci ucieka, a, że na wolnych obrotach wydajność prądowa altka jest zerowa, głównie ciągnie z aku, a że ciągnie za dużo to na zasilanie cewki jest za mało i wariuje. A prąd poboru z aku był mierzony przy tych włączonych odbiornikach ? |
![]() urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2010-12-16 23:48:48 rozrusznik->kabel<-aku . git pogmyram. własciwie ... dam pogmyrać ![]() ![]() dzieki za wskazówki |
![]() urg (M) nie ma jeno frotka ostała | 2011-01-31 11:59:47 to nie to, dalej szarpie przypadkowo, gmyram dalej |
fjuczer LOB SYMPATYK Omega B Wrocław | 2011-02-04 10:24:33 Sprawdź czy pompa powietrza wtórnego nie wyzionęła ducha. U mnie pompa ta powodowała zwarcie i spory spadek napięcia w instalacji. Miałem wtedy problem z wolnymi obrotami i z zapaleniem ksenonów. Po wyciągnięciu przekaźnika problem ustał. Domyślałem się że to może być sprawa tej pompy. Utwierdziłem się w tym przekonaniu gdy dotknąłem przekaźnika po odpaleniu auta - był gorący. |
![]() zupper LOB MEMBER BMW E39 528I Warszawa | 2011-02-04 11:08:45 Miałem taką sytuacje na gazie. Okazało się, że zardzewiał styk masy..... |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2011-02-04 12:51:26
nie mam w/w pompy - problem jest, dotyczy tylko opisanych wcześniej objawów. |