Problem ze smarowaniem turbiny

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam otóż szanowni Państwo nie lada problem, z którym sam neistety nie jestem w stanie sobie poradzić. Niedawno wpakowałem turbinę nową do Avena. padła mi po 10tys km, a bardzo ją szanowałem. Diagnoza zbyt małe ciśnienie smarowania turbosprężarki.

Jest to potwierdzona diagnoza. Teraz pytanie za co się zabrać? Gdzie szukać przyczyny?

Gdzie znajduje się jakiś zawór ciśnienia smarowania turbiny i jakie powinno być ciśnienie smarowania sprężarki 2.4-3.6atm?
  
 
Wiekszej bzdury dawno nie slyszalem....a na jakiej podstawie wysnuto taka diagnoze?
Turbina jest smarowana olejem z glownej magistrali olejenia ,czyli pod takim samym cisnieniem jak panewki.
Aby moglo zaistniec takie zjawisko jak za niskie cisnienie smarowania turbiny to by musial kanal olejenia zarosnac osadem na amen ,lub zdychac pompa olejowa , ale wtedy panewki tez by padly .Cos takiego jest mozliwe , ale w Toyocie nie spotkalem , a juz rozne zajechane na smierc po Castrolu widzialem.
Natomiast czeste jest zapchanie katalizatora olejem pochodzacym z wycieku ze starej i wtedy nowa turbina sie po prostu uwedzi.