MotoNews.pl
  

Remont DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie do wszystkich posiadaczy tych silniczków dotyczące kapitalnego remontu tej jednostki (oczywiście wszystko na nowych częściach) ile to w ogóle może kosztować (części). I czy jest jakaś duża różnica pomiedzy pojemnościami (1600.1800.2000) . Za odpowiedzi z góry dziekuje
  
 
bawiłem się w wakacje więc trochę cen pamiętam:

tłoki(komplet z pierścieniami i sworzniem)
od 220 zł za sztukę(pasują od CROMY 2.0 8V)
panewki główne - ok 85-90 zł komplet
panewki korbowodowe - ok 65 zł komplet
simeringi - od 9 do 19 zł sztuka
simeringi zaworów - 7.5 zł komplet (od DFa)
zawór - od 25 zł szt
szlif panewek - ok 120 zł
szlif cylindrów ok 150 zł
uszczelka "fabryczna" - ok 50 zł - dorabiana 30zł
uszczelki kolektorów itp - od13 do 30 zł
uszczelka korkowa miski oleju dorabiana 15zł
same pierścienie od 96zł za komplet

ja zrezygnowałem jak usłyszałem o tłokach (250 za sztukę ...sic...)
jeżdze z progiem na pierwszym garze...
powodzenia i pochwal się potem