Cytat:
|
2012-01-06 02:23:21, syd pisze:
-co 15000km/1rok(mały) -olej silnikowy wraz z filtrem- -sprawdzenie tarcz i klocków hamulcowych -sprawdzenie filtra powietrza -sprawdzenie filtra przeciwpyłkowego/kabinowego W razie konieczności- do wymiany ogólne oględziny,wycieki,nieszczelności i inne niezgodności z normą,szukasz co się da -co30000km/2lata(duży) -płyn hamulcowy -wymiana filtra przeciwpyłkowego /kabinowego -sprawdzenie okładzin hamulca postojowego/szczęki hamulcowe,bębny -co 60000km/4lata płyn chłodzący"czerwony lub inny"pierwszy-kolejne co 30tyś.km(chyba że jest "różowy" to co 160 000km lub chyba 7 lub 8 lat) -co 60 tyś/4lata wymiana filtra powietrza -co 60 tyś/4lata wymiana świec zapłonowych -co 60 tyś/4lata olej skrzyni biegów/lub tylko sprawdzenie jeśli tak przewidział producent-trzeba to sprawdzić w instrukcji obsługi i w aso w silniku serii zz jest łańcuch rozrządu więc to odpada,wymianie on podlega przy naprawie głównej silnika/lub gdy jest taka potrzeba. jeśli mi się coś przypomni to dopiszę. jeśli masz pytania to pisz.
|
|
Plus jesli masz automat , to zacznij juz szukac komputera silnika , bo wyciagnie kopyta z nienacka i nieoczekiwanie.najpierw bedzie wywalal bledy skrzyni , a potem calkiem uszkodzi skrzynie i sam popelni sepuku.