Carina E 2.0D 94r przekaźnik przeciwmgielnych.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. W którym miejscu znajduje się przekaźnik od tylnych przeciwmgielnych.
  
 
TU
  
 
kurde ślepy jestem albo nie umiem czytać. widze że jest w tabelce ale nie kojaże gdzie to jest.
  
 
Cytat:
2011-12-31 10:47:55, dziaba pisze:
kurde ślepy jestem albo nie umiem czytać. widze że jest w tabelce ale nie kojaże gdzie to jest.


Masz jak byk R/B nr1 czyli Relay Block-blok przekaznikow na slupku po lewej str na wysokosci klatki bezpiecznikow , a powyzej rozrysowany uklad gniazd.
Jak nie widzisz to macaj
Najlepiej sie polozyc tam gdzie normalnie kierowca trzyma nogi i zajrzec do gory po skosie kierunek gorny zawias drzwi
  
 
właśnie mi sie tak wydawało. Dzisiaj zaworze moją do szpitala więc nie mam czasu ale jutro z tym będę walczył. dzięki za pomoc. będzie lol jak sie okaże że to nie przekaźnik.
  
 
ja pierdykam. masakra dojście. jedyny przekaźnik jaki mi się udało wyciągnąć to przekaźnik od ogrzewania tylnej szyby. wyczułem jeszcze chyba 2 ale flaszka dla tego kto to wyciągnie. albo ja mam za gróbe łapy albo nie wiem. może jest jakiś sposób zdemontowania całego tego panelu bo nie wydaje mi się żeby japończyki tak ciulato zabudowały ten przekaźnik. chyba że jest jakiś sposób żeby go sprawdzić bez konieczności demontażu. może jakiś mostek pomiędzy kabelkami albo coś . tak czy inaczej dalej nie mam przeciwmgielnych tylnych.
  
 
Cytat:
2012-01-03 21:02:59, dziaba pisze:
ja pierdykam. masakra dojście. jedyny przekaźnik jaki mi się udało wyciągnąć to przekaźnik od ogrzewania tylnej szyby. wyczułem jeszcze chyba 2 ale flaszka dla tego kto to wyciągnie. albo ja mam za gróbe łapy albo nie wiem. może jest jakiś sposób zdemontowania całego tego panelu bo nie wydaje mi się żeby japończyki tak ciulato zabudowały ten przekaźnik. chyba że jest jakiś sposób żeby go sprawdzić bez konieczności demontażu. może jakiś mostek pomiędzy kabelkami albo coś . tak czy inaczej dalej nie mam przeciwmgielnych tylnych.

Bo sie do tego zabierasz od dupy strony Cos sie tak zawzial zeby go wyciagac?
  
 
bo nie mam przeciwmgielnych! no to od której strony jest lepsze podejście?
  
 
Cytat:
2012-01-04 13:01:09, dziaba pisze:
bo nie mam przeciwmgielnych! no to od której strony jest lepsze podejście?


No od kazdej innej wybierz sobie... Przeciez to takie proste i tylko chwile zajmie....
dobra nie bede sie znecal psychizcnie.
Skoro przekaznik jest od str kierowcy to wlaczaj i wylaczaj klawisz i sprawdz czy z wylacznika wogole cos wychodzi, lub czy cos idzie wiazka progowa do tylu.Lub zacznij od tylu czy kabel nie jest np przelamany w przelotce do klapy.A zasilanie na bezpieczniku fog rear jest?
Tyle fajnych rzeczy mozna sobie posprawdzac , a ty sie uparles na przekaznik....mozliwe ze slusznie , ale skoro go nie potrafisz znalezc majac dokladny schemat lokalizacji to zacznij od tego co potrafisz.Nie mam na mysli narzekania ....Jak sie utknelo w niemocy to trzeba ten impas jakos przelamac.
  
 
biore miernik i ide sie bawić ale jeśli dobrze myśle to jeśli by się wiązka przełamała i prąd nie płynoł by do oprawek to i tak powinien przekaźnik chwytać i puszczać chyba że zrobiło by sie zwarcie do masy to powinno wywalić bezpiecznik i wtedy zależnie od układu przekaźnik chodził by dalej lub nie chodził by wcale. zależy jak jest zasilana cewka przekaźnika, czy przed bezpiecznikiem czy za bezpiecznikiem. ide walczyć. przy okazji zmontowałem i zabudowałem układ opuźnionego i łagodnego wygaszania lampki w kabinie (soft off). i działa
  
 
wiec tak. przycisk zmierzony i są tam 2 styki NO które działają pierwszy to chyba obwód cewki przekaźnika a drógi to obwód podświetlenia przycisku. na pierwszym miernik piszczy a na drógim pokazuje jakąś rezystancje. mierzyłem napięcia na kostce i tak.
zielony to +12 po załączeniu świateł; czerwono-biały (nic ani napięcia ani rezystancji (chyba cewka przekaźnika)) biało-czarny masa samochodu; czerwono-czarny +12 po załączeniu świateł (chyba podświetlenie przycisku. żarówki sprawne nie przepalone. wiązka w progach i klapie nie wydaje sie uszkodzona. Co wy na to ????
  
 
kontrolka od przeciw mgielnych znajdująca sie w liczniku też sie nie świeci a jeśli chodzi o bezpieczniki to wszystkie sprawdziłem i nic a tak wogóle to niema tam rear fog. tylko AM1, POWER, DEF, ECU-B, TAIL RH, Fr DEF, GAUGE, ST, IGN, CIG&RAD, TURN, STOP, TAIL LH, ECU-IG, WIPER, SEAT HTR, MIR HTR, FUEL HTR, Fr DEFI/UP, Rr DEFI/UP, Fr FOG. Mówie o bezpiecznikach w kabinie obok lewej nogi kierowcy.
  
 
A może zacznijmy od podstaw...
Czy sprawdzasz p.mgielne z włączonymi postojówkami czy bez ?
Bo jeżeli bez, to możesz sobie sprawdzać do us.anej śmierci...
Pozdro.
  
 
sprawdzałem przy załączonych światłach i nawet kluczyku przekręconym na ON
Cytat:
zielony to +12 po załączeniu świateł; czerwono-biały (nic ani napięcia ani rezystancji (chyba cewka przekaźnika)); biało-czarny masa samochodu; czerwono-czarny +12 po załączeniu świateł (chyba podświetlenie przycisku.

  
 
Cytat:
2012-01-05 15:47:19, dziaba pisze:
sprawdzałem przy załączonych światłach i nawet kluczyku przekręconym na ON


dobra ,a teraz wsadz sobie ten miernik do pudelka i wez zwyka zaroweczke z kabelkiem i krokodylkiem tylko nie diodowa,1,2 lub 5W jaka ci sie nawinie Podepnij krokodylka do masy ,odepnij klawisz i zwieraj styki w kostce przez ta zaroweczke do masy na wlaczonych pozycjach i napisz na ktorym kablu sie zapali ,na ktorym szczerknie przekaznik? zwlaszcza co sie stanie kiedy dojdziesz do tego czerwono czarnego kabla i to samo zwierajac do plusa poprzez ta zaroweczke.
milej zabawy


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-01-05 17:00:09 ]
  
 
więc tak. podpiołem żarówke pomiędzy czerw-czarny i mase i nic, tak samo jak podpiołem pod +12 też nic, jesli podpiołem pod biało czarny i mase to też nic a jak pod +12 i załączyłem postojowe to żarówka zaświeciła i jak przełączyłem pod mijania to żarówka też zaświeciła; następnie czerwono-biały jak podpiołem pod mase to nic a jak pod +12 i przełączyłem na swiatła postojowe to nic a jak przełączyłem na mijania to sie zaświeciła. a przewód zielony jak przytknołem do masy to nic sie nie działo a jak przełączyłem światła na postojowe lub mijania to świeciła
  
 
Cytat:
2012-01-05 18:48:06, dziaba pisze:
więc tak. podpiołem żarówke pomiędzy czerw-czarny i mase i nic, tak samo jak podpiołem pod +12 też nic, jesli podpiołem pod biało czarny i mase to też nic a jak pod +12 i załączyłem postojowe to żarówka zaświeciła i jak przełączyłem pod mijania to żarówka też zaświeciła; następnie czerwono-biały jak podpiołem pod mase to nic a jak pod +12 i przełączyłem na swiatła postojowe to nic a jak przełączyłem na mijania to sie zaświeciła. a przewód zielony jak przytknołem do masy to nic sie nie działo a jak przełączyłem światła na postojowe lub mijania to świeciła


No to niema wyjscia musisz wydlubac ten przekaznik byc moze ze starosci skorodowal na amen.
Jak podasz maila to ci przesle schemat ,wlasnie przed chwila go znalazlem czerwonoczarny wzbudza masa przekaznik.
Skoncentruj sie poloz na plecach pod pedalami i patrz na godzine 14 na slupek, albo wlacz awaryjne i macaj , jak wymacasz przekaznik flasher -przerywacz kierunkow to przeciwmgielnych jest obok niego po lewej.



[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2012-01-06 14:21:20 ]
  
 
pajero81@onet.eu