Dobór świec do mocnego silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Ponieważ nie znalazłem żadnej odpowiedzi zadawalającej w wyszukiwarce na dręczący mnie temat doboru świec zapłonowych zwracam się do forumowiczów o jakie kolwiek wskazówki. Pytanie brzmi czy ktoś kombinował ze zmianą ciepłoty świec do wysilonego silnika i zastosowaniem świec irydowych, bez elektrodowych lub większą ilością elektrod ? Jaki to miało wpływ na prace silnika i spalanie stukowe. ( Dręczy mnie spalanie stukowe przy stopniu sprężania ok 12,5 i nie wiem czy zmiana świec miedzy innymi, da jakieś pozytywne zmiany)
Pozdrawiam.
  
 
ale do jakiego silnika? i co masz w nim zrobione?
splanowana glowice na maks czym osiagnales jedynie stukowe, czy co?
  
 
za malo danych
wzbogacales mieszanke? zaplon jaki masz? sprawny? silnik nie bierze oleju? minimalna ilosc oleju z prowadnic zaworowych drastycznie obniza LO mieszanki paliwo/powietrze

glowica obrabiana? jak?
na kazdym paliwie tak masz? probowales lac o wyzszej LO?
  
 
silnik 650 głowica -6 na większych Parandowskich zaworach stopień ok 12,5 wałek 6-110-6 dysze 150 paliwo i 225 powietrze świece standard jutro wrzuce o stopien zimniejsze
  
 
i nanoplex na 0 ustawion i jest lepiej
  
 
głowica po kapitalce na nowych zaworach z łysinką 1mm i kątem 30stopni wentylator aluminiowy z zaspawanym filtrem filtr stożkowy może to problem z chłodzeniem lub zimnym powietrzem w gaźniku
  
 
A obecnie jakie masz świece?? u mnie troszkę pomogła zmiana oryginalnych iskier f95 na f100

[ wiadomość edytowana przez: __maly__ dnia 2012-11-05 23:18:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: __maly__ dnia 2012-11-05 23:18:43 ]
  
 
Cytat:
2012-11-05 22:49:21, sebastianamg pisze:
225 powietrze


tu zacznij szukać.
  
 
Cytat:
tu zacznij szukać.



Pewnie dużo pali