AKTUALIZACJA:
- opony Goodyear Touring Eagle 165/55r13,
roczniki: 06, 04, 01, 01
bieżniki: 7,8mm 6,8mm 6,8mm 6,5mm
Do jakiegoś lansowozu albo toczydła na szerokim kole idealne. Mięsa na kilka dobrych sezonów pełzania po progach zwalniających

, cena: 400zł
- nowy, fabryczny, oryginalny FSM, zestaw naprawczy silnika 600ccm: tłoki 73,5 selekcja A, pierścienie 73,5 Prima, cylindry nominał, cena: 230pln
- nowy resor 126p, ze starych zapasów, oryginał FSM, ślady leżakowania, delikatny nalot rudej, cena: 150pln
- nowa obudowa kierownicy ST, ładna, czarna, błyszcząca - 25zł
- amortyzatory tylne przerobione na przednie z przedłużonymi szpilkami Made in Brazil. Nie są seryjne, są twardsze od serii ale nie betony - 100zł
- amortyzatory stare (ale nie używane albo bardzo mało) Krosno, rozbieralne, meeeega twarde (nieźle się nasiłowałem żeby je rozciągnąć), tylko jest malutki problem - jeden tył, jeden przód. Nie wiem, może można coś z nimi zrobić, np. przedłużyć szpilki w tym tylnym i byłby komplet na przód. Trzeba by pokombinować - a napewno warto bo amorki zaskakują swoją pracą i twardością - 150zł
- koło pasowe pod nanopleks, nówka sztuka: 30zł
- kolektor dolotowy do gaźnika bisowskiego, raczej ładny: 30zł
- nowy wentylator chłodzenia silnika. Kupiłem do nowego motoru, lecz wpadł w międzyczasie alu. Cena: 20zł
- kierownica ST, gładka. Do wyczyszczenia, lecz to zostawiam dla nowego właściela bo nie chcę nikomu odbierać tej przyjemności. Robiłem próby czyszczenia i spokojnie idzie to wyczyścić na ładny błysk (mi wystarczyła minuta, szmatka i perfumy by ujrzeć błyszczącą powierzchnię) Cena: 40zł
- dmuchawy ogrzewania, sprawne, fot nie mam. Cena: 20zł/szt
