Pompa hamulcowa z Poloneza do 2101-7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy taka pompa będzie działać w klasyku?

-> http://allegro.pl/pompa-hamulcowa-fiat-126p-polonez-c09-i2191820495.html

pytam bo chciałbym pozbyć się wiecznie cieknącego zbiorniczka z płynem wraz z wiecznie pocącymi się przewodami - a do tej pompy można zamontować taki zbiorniczek:

http://allegro.pl/zbiorniczek-plynu-hamulcowego-fs0-polonez-i2207049780.html

zastanawiam się jednak czy wydatek tej pompy nie będzie inny (mniejszy) - ktoś próbował?
  
 
Tak Konri, działa tak samo. Robiłem ten patent już kiedyś u siebie. Wszystko pasuje od polmosa, wraz ze serwem.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Mam właśnie taką pompę Delphi. Działa już 2 lata. Zmieniłem tylko rurki na pionowe.


Z tym, że moja ma jedno wyjście na tył po środku, a ta na rysunku wygląda, jakby były 2 i jeden zaślepili.

[ wiadomość edytowana przez: A13 dnia 2012-04-05 07:57:51 ]
  
 
Cytat:
2012-04-04 21:44:05, SzokoLada pisze:
Wszystko pasuje od polmosa, wraz ze serwem.


A czy przypadkiem nie trzeba przespawywac mocowania do pedalu hamulca? O ile pamietam ja musiałem to robic.
  
 
Cytat:
2012-04-05 09:07:57, andrzej_krakow pisze:
A czy przypadkiem nie trzeba przespawywac mocowania do pedalu hamulca? O ile pamietam ja musiałem to robic.



Problem byl u ciebie taki, bo nie miales w oryg. serwa?

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Miałem oryginalnie. Od poldka pasowalo idealnie ale musialem przespawac samą koncowke tego trzpienia od serwa od strony kabiny, ktora przykrecona jest do dzwigni pedalu hamulca - Lada i Polonez maja rozne te koncowki. W jednym jest to plaskie a w drugim cos na kształt litery U - ale nie pamietam co było w Ladzie a co w Fso.
  
 
Tak to mniej więcej wygląda (czyli w miarę dobrze pamiętałem):
serwo FSO


serwo Łada
  
 
Hmm, widzę, ze masz rację. Ale ja jakoś nie przypominam sobie ze coś przerabiałem.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Rozumiem że sama pompa od poloneza pasuje od strzała? Bo mam 3 do wyboru. Polonezowska delphi, samko ładowska lub fenox ładowska. Co polecacie? Fenox podobno ostatnio się poprawił...
  
 

piszecie o pompach hamulcowych a zdjęcia serwa wspomagania hamulcowego widzę nie rozumiem co w końcu to ma być.
  
 
a czy taka pompa z kaliny

http://allegro.pl/lada-kalina-pompa-hamulcowa-servo-i2608399857.html

ma szansę pasować do serwa klasyka?
  
 
Raczej nie bardzo bo gniazda na przewody ma po bokach. Od poloneza elegancko pasuje, nawet mogą być te poziome króćce
  
 
Cytat:
2012-09-28 00:05:53, Konriii pisze:
a czy taka pompa z kaliny http://allegro.pl/lada-kalina-pompa-hamulcowa-servo-i2608399857.html ma szansę pasować do serwa klasyka?



Pompa hamulcowa nie będzie pasować. Wyjście na przewody hamulcowe są w bok a w klasyku do góry.
Sporo sprzedawców sprzedaje te same pompy do wszystkich modeli a potem jest kłopot z podłączenie , przykręceniem.

Cały zestaw tez bez kombinowania nie podpasuje.
Możliwe, że będziesz potrzebował jakiś uchwyt montażowy aby skok pedała był odpowiedni. Są w sprzedaży przejściówki

na zestaw serwo+pompa z rodziny lady samary ( 2108 -2115) - przedni napęd.
Ale kalina ma juz inaczej i serwo z chevroleta nivy (2123).

Jeśli kupować cały ten zestaw z allegro dla pompy nie warto. Nowa porządne ATE lub Lucas-TRW, ewentualnie fabryka AvtoVaz kosztuje 100-120 zł.



[ wiadomość edytowana przez: bartixr dnia 2012-09-28 10:47:30 ]
  
 
ale mi chodzi o to żeby wsadzić pompę hamulcową która jest mniejszych gabarytów na oryginalne serwo (żeby nie ruszać pedału sprzęgła) - po to żeby zmieścić kompresor przed nią w komorze silnika. Oryginalna pompa jest strasznie długa. Umiejscowienie wężyków to nie problem, pytanie czy ta pompa spasuje na oryginalne serwo.
  
 
Cytat:
2012-09-29 00:17:54, Konriii pisze:
ale mi chodzi o to żeby wsadzić pompę hamulcową która jest mniejszych gabarytów na oryginalne serwo (żeby nie ruszać pedału sprzęgła) - po to żeby zmieścić kompresor przed nią w komorze silnika. Oryginalna pompa jest strasznie długa. Umiejscowienie wężyków to nie problem, pytanie czy ta pompa spasuje na oryginalne serwo.



Numery części mają inny. Trzeba brać do ręki i porównać.
Trzeba patrzeć czy otwory mocujące mniej więcej pasują i da się posadzić ją na serwo. Jak już posadzisz to pewnie trzpień naciskający trzeba będzie regulować.
Co się tyczy serwa z klasyki, seryjne jest ponoć wydajne do dynamicznej jazdy. No ale pojeździsz i zobaczysz czy Ci odpowiada.
Zakładają dlatego z 2108 (przez uchwyt) albo wzmocnione dedykowane dla klasyka.
  
 
Pompa nie pasuje, mniejsza jest od Caro system Lucas.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Szoko - z Lucasa jest mniejsza ale mam wątpliwości czy spasuje na nasze Ładowskie serwo, a znów polonezowskie jest większe i nie wejdzie....

zastanawia mnie pompa od Fiata uno:

http://allegro.pl/fiat-uno-1-0-8v-pompa-hamulcowa-i2603345397.html

wygląda bardzo podobnie, serwo też jest praktycznie identyczne
  
 
Mam pompe od Carusa, sprawdze jak to sie ma do serwa ladowskiego

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
Obawiam sie ze z nowego poloneza(system lucas) pompa posiada inny skok gwintu na przewody hamulcowe.
Ja u siebie mialem kiedys pompe z duzego fiata, pozniej zamienilem na taka chyba z malucha albo poloneza - delphi - jest calkiem niezla.
gdzies jest katalog delphi zdaje sie, i tam mozna wymiary i gwinty (jesli mnie pamiec nie myli) sprawdzic.
Z tego co pamietam, maluch,fuiat 125,polonez stary - posiadaja mniej wiecej to samo, roznica tylko ze jedne zbiornik na pompe inne "na weze"
  
 
A co za problem zmienić końcówkę na rurce? Konrad potrzebuje więcej miejsca pod maską i potrzebuje mini zestaw.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим