Regulacja pompy paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć...próbowałem znaleźć coś w archiwum ale się poddałem...czy może mi ktoś powiedzieć jak wyregulować pompe paliwa w 2107 w sensie ile powinno być tych podkładek dystansujących, jest jakis fabryczna wartość ile powinien wychodzić ten popychac pompy ?

pzdr
  
 
Witam





Zwracam uwagę na dokładną szczelność membrany przy trzpieniu bo czasem ledwo rozpoznać a ciśnienie w pompie powoduje przenikanie paliwa tym 'punktem' stykania się - wychodzi to przy emisji spalin w postaci dużej wartości węglowodorów. Można dać podkładkę miedzianą.



Jeśli chodzi o pompki fiatowskie to różnią się skokiem pracy przepony - lepiej dać od VAZ-a bo w fiatach VAZ-owska potrafi się potargać po dłuższym czasie. Była kiedyś taka moda bo miała opcję ręcznego podpompowania paliwa

Pozdrawiam, Valery

[ wiadomość edytowana przez: Valery dnia 2012-12-13 20:25:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: Valery dnia 2012-12-13 20:30:43 ]
  
 
Chyba jednak najlepiej ustawić doświadczalnie. Przy maksymalnie wsuniętym popychaczu dokręcenie pompy powinno spowodować delikatne ugięcie przepon. Uzyskujemy wtedy możliwie duży ich skok. Można to wyczuć dociskając pompę rękoma. W ten sposób dobrać odpowiednie podkładki. Sposób sprawdzony kilka dni temu na własnej maszynie. Działa jak należy. Dlaczego w ten sposób? Bo pompy potrafią się nieco różnić wymiarami, zwłaszcza zregenerowane.