12D4D-opiłki metalu + korekcje wtyskiwaczy będzie coś z tego? (279497/18) - PT
  

D4D-opiłki metalu + korekcje wtyskiwaczy będzie coś z tego?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć

Problem dotyczy corolli z silnikiem D4D 2.0 90 km przebieg 275 tys.

Auto miało problem z mocą pierwszy raz rok temu u poprzedniego właściciela, wymiana zaworków scv pomogła rok było ok, i problem ponownie powrócił kolejne 2 krotne wymiany zaworków pomogły na krótko ostatnia wymiana na 800km, właścicielem byłem już ja po ostatniej wymianie, więc jak problem powrócił postanowiłem zajrzeć do baku i znalazłem tam coś takiego...
Czy to są opiłki metalu z pompy na magnes się trochę przyczepiło, odkręciłem też zaworki SCV i nie widziałem na nich opiłków, może za krótko przejechały?

https://naforum.zapodaj.net/ac9c6d0443ed.jpg.html

Jeśli chodzi o silnik to odpala od strzała natomiast, trochę głośno pracuje według, mnie poniżej filmik

https://www.youtube.com/watch?v=UrVUwzIHlHc

Sprawdziłem też korekcje wtryskiwaczy i wyglądają następująco

Na zimnym silniku

hosting

hosting

Na ciepłym

hosting


https://www.youtube.com/watch?v=nG5gfnFqGEI

https://www.youtube.com/watch?v=Gqgaqx-29qg

i Pytanie jeśli to w baku są opiłki z pompy to da radę przynajmniej uratować wtryski czyszczeniem ultradźwiękami??

Pozdrawiam.
  
 
Zapomniałem wspomnieć że jeszcze jest błąd P0627, który jak czytałem może wskazywać na pompę lub słabą masę.

Jakie ciśnienie powinna dawać pompa w takim silniku?

Bigelektron wypowiesz się? (w sumie liczę ,że się wtrącisz w ten temat )