MotoNews.pl
4 Warsztat w Warszawie (273213/13) - PT

Warsztat w Warszawie

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
jakiś czas temu się przeniesłem z Czech do Warszawy i ze swoją Ladą 2107 a teraz to wygłąda że będę potrzebował serwis. Coś ze skrzynią begów chyba. Czy macie jakiś dobry warsztat do polecania, gdzie się znają na Ladach i dobrze robią? Dziękuję bardzo i przepraszam za nie zbyt dobry język polski. Erik

Tutaj jest sklep i serwis:
serwis i sklep ul. Sobieskiego

Jednakże Ja korzystam tylko ze sklepu, bo większość prac przeprowadzam we własnym zakresie. Tym samym bliżej nie znam się z serwisem.

Pozdrawiam
A13

[ wiadomość edytowana przez: A13 dnia 2013-10-23 17:01:08 ]

Cytat:
przepraszam za nie zbyt dobry język polski.

Piszesz lepiej i zrozumialej, niż czasami to napisze rodowity Polak. Witaj u nas na forum. Pomożemy jak możemy.

Łada to prosty samochód. Nie trzeba być czarodziejem z OZ aby go naprawić.
Powiedz w jakiej części Warszawy mieszkasz, postaram się znaleźć Ci odpowiedni warsztat w Twojej okolicy.
Serdecznie pozdrawiam.

Dziękuję za odpowiedzi. Byłem na Sobieskiego, pogadałem z tym mechanikem tam a całkiem dobre wrażenie, jeszcze się zastanowię.
Inaczej mieszkam na Woli, nie daleko ulicy Grzybowskiej. Jak by był jakiś warsztat blisko, to by było fajne, ale nie jest to najważniejsze. Bo wygłąda na to, że będze trzeba wymienić łożyska we skrzyni biegów bo już jest ona bardzo głośna więc bardziej chodzi o to, że by było dobrze naprawione. Dzękuję jeszcze raz za ewentualne informacje lub polecenia o warsztatech. Erik

Hej!
Polece ci dwa zaklady:

Jedne, daleko od ciebie, ale solidnie:

Warszawa-Wawer - tel. (22) 872-0000, Jacek. Gosc jest rzetelny, choc czasami marudzi

Warszawa-Chomiczowka - (22) 669-99-86, serwis Lady, troche ostatnio podobno spadla jakosc, ale maja baze czesci.

Poszukuję dobrego gaźnikowca oraz osobe ktora podejmie się wymiany części zawieszennia w Zaporożcu 968M na terenie Warszawy. Polecacie coś?