MotoNews.pl
  

Wspornik układu kierowniczego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś ma może namiary na jakąś porządną firme która produkuje wsporniki do łądy. kupiłem miesiac temu nowy wspornik i już trzeszczy i sie sypie..........ku....... co za badziewie !!!! byłem u mechanika i powiedział ze trzeba kupic nowy ale porządny....

Czy krosno bedzie miało ??
  
 
Cytat:
2005-06-20 13:25:13, zax pisze:
Czy ktoś ma może namiary na jakąś porządną firme która produkuje wsporniki do łądy. kupiłem miesiac temu nowy wspornik i już trzeszczy i sie sypie..........ku....... co za badziewie !!!! byłem u mechanika i powiedział ze trzeba kupic nowy ale porządny.... Czy krosno bedzie miało ??




jak masz oryginl to wez wymien tylko wklady i nasmaruj, bedzie ok.
  
 
A kupiłes ten na łożyskach czy ten na tych teflonowych wkładkach? Bo ten na tych teflonowych jest nic nie warty. U mnie oryginał się jeszcze trzyma, ale coś czuje ze te częsci zapasowe są wiadomej nam wszystkim jakości

Krosno tego nie robi, musisz albo pytać o oryginał, ale nie wiadomo co dostaniesz, albo kupić w skorpionie ten na łozyskach, chociaż nie wiem czy nie lepiej zamowic taki w sklepie. Musisz koszty sobie policzyć.
  
 
Cytat:
2005-06-20 13:33:35, Leszek_Gdynia pisze:
A kupiłes ten na łożyskach czy ten na tych teflonowych wkładkach? Bo ten na tych teflonowych jest nic nie warty. U mnie oryginał się jeszcze trzyma, ale coś czuje ze te częsci zapasowe są wiadomej nam wszystkim jakości Krosno tego nie robi, musisz albo pytać o oryginał, ale nie wiadomo co dostaniesz, albo kupić w skorpionie ten na łozyskach, chociaż nie wiem czy nie lepiej zamowic taki w sklepie. Musisz koszty sobie policzyć.



słuchaj na 100% klupiłem ten teflonowy.........skrzypi i guma popękała...stuka i ciagle łąpie luzy.............
  
 
W takim razie może zrobić:

a) wziaść oryginalny wspornik i kupić zestaw naprawczy i wymienić te wkładki teflonowe i wszystko dobrze nasmarować tak jak napisał pawel albo

b) kupić w skorpionie wspornik na łożyskach, ale opinie sa podzielone i słyszałem, ze jak tam się dostanie woda to też jest kaszana...

Wybór należy do ciebie
  
 
U mnie tez skrzypi ten wspornik, tak bynajmniej mi sie wydaje. Wydaje mi sie rowniez, ze on powoduje straszny opor na kierownicy jak on skrzypi to kierownica ciezko chodzi. Kiedys kupilem ten na lozyskach jednak nei mam czsu go zalozyc, ale przed zalozeniem najlepiej go rozebrac( tak ja to zrobiłem) i nasmarowac pozadnie. Ja do srodka wpakowalem taki pozadne smar do lozysk i jak go skrecalem to ladnie sobie wyczodzil lozyskami wiec woda sie tam nei dostanie bo smaru jest taam pod dostatkiem, a skrecac go nalezy z wyczuciem. Moj byl juz fabrycznie zbyt mocno skrecony i przeskakiwal jakos dziwnie (leszek moze potwierdzic bo sie nim bawil) terazx po tych zabiegach chodzi bardzo ladnie i rowno a jak bedzie sie zachowywal to napisze jak załoze.
pozdr.
  
 
też walczyłem swego czasu z tym badziewiam i nawet wymiana samych tulejek starczała na miesiąc po czy zamówiłem w lokalnym sklepie wspornik na łożyskach firmy WAZ czyli jakby orginał i juz rok ponad jeżdżę i narazie raz tylko musiałem lekko skręcić łożyska bo się mały luz zrobił, pozatym ma on wbudowaną kalamitkę na środku więc nic nie trzeba rozbierać do smarowania tylko tawotnicę przyłożyć.
koszt ok 60 zł (rok temu) ale naprawde warto
  
 
Cytat:
2005-06-20 20:55:42, Pablox pisze:
U mnie tez skrzypi ten wspornik, tak bynajmniej mi sie wydaje. Wydaje mi sie rowniez, ze on powoduje straszny opor na kierownicy jak on skrzypi to kierownica ciezko chodzi. Kiedys kupilem ten na lozyskach jednak nei mam czsu go zalozyc, ale przed zalozeniem najlepiej go rozebrac( tak ja to zrobiłem) i nasmarowac pozadnie.



ma tkie same odczucia jak ty Pablox......ten wspornik został wyjęty i jak na razie dostał duuużo smaru...ale i tak jest do wymiany bo nie można zlikwidowac już luzu..........

Nie kupujcie wsporników na tych teflonowych wkładkach bo są do d....
  
 
jakie lozyska, ja sie niespotkalem z takimi. Ja mam na wkladkach teflonowych, zalozylem 2 tygodnie temu i hula.

[ wiadomość edytowana przez: pawel0240 dnia 2006-11-21 19:49:53 ]
  
 
Cytat:
2005-06-20 23:48:32, dobry pisze:
... wspornik na łożyskach firmy WAZ czyli jakby orginał i juz rok ponad jeżdżę i narazie raz tylko musiałem lekko skręcić łożyska bo się mały luz zrobił, pozatym ma on wbudowaną kalamitkę na środku ...


Hmm u mnie nic takiego nei ma do tawotnicy sa normalne nakretki z dwoch stron i to wszystko, a kupowalem moj w skorpionie.
  
 
na obudowie wspornika po środku mam kalamitkę do smarowania tawotnicą a ja nie kupowałem w skorpionie tylko lokalnym sklepie i tak jak pisałem raczej to orginał bo był w ładnym kolorowym pudełku z wielkim napisem WAZ
  
 
Mam zamiar jakos na dniach wymienic ten wspornik, czy sa tam jakies kłopoty przy tym? nei wim na co sie nastawic bo z tego co ja widzie nie bedzie raczej problemow, tylko musze sobie wjechac na kanał i po wszystkim(tak mysle)
  
 
Cytat:
2005-07-29 13:38:27, Pablox pisze:
Mam zamiar jakos na dniach wymienic ten wspornik, czy sa tam jakies kłopoty przy tym? nei wim na co sie nastawic bo z tego co ja widzie nie bedzie raczej problemow, tylko musze sobie wjechac na kanał i po wszystkim(tak mysle)




godzina roboty bez kanalu. Zbijasz drazki, odkrecasz wspornik, a potem wymieniasz wklady, przesmarowujesz i po robocie.
  
 
odświeżam mam do wymiany końcówki drążków krótkie i wspornik układu kierowniczego. Zamówiłem również łącznik drążków. Pytanko jak się wymienia ten wspornik ????
  
 
Bierzesz klucz i odkrecasz. Aaa, najważniejsze, muszą ręce rosnąć z odpowiedniego miejsca.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
co masz na myśli ??
  
 

Odkręcasz od strony nadkola a z drugiej strony musisz przytrzymać kluczem. Też u siebie wymieniałem, ale kolega był wiec zrobiliśmy to na 4 ręce. Pewnie można jakoś od strony komory zaklinować klucz ale po co się męczyć
  
 
jeśli masz kanał lub podniesione auto na tyle żeby się tam położyć to nie ma żadnego problemu
  
 
Pytanko o wspornik do 2105. Czy ten z poniższej aukcji faktycznie pasuje do 2105?
klik

I czy niva (np. taki)/ 2105 mają taki sam wspornik?

[ wiadomość edytowana przez: borbet dnia 2015-04-08 14:09:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: borbet dnia 2015-04-08 14:09:41 ]
  
 

wspornik kup na łożyskach.. stara konstrukcja technologinie jest już nieaktualna, spotyka się z kalamitką aby co wymianę oleju przesmarować i wspornik... alb samodzielnie zamontować smarowniczkę.
niva ma inny wspornik niz klasyka