Śrubka na tłokach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Niedawno montowałem gaz do mojej białej bestyjki 3-litrowej, po długich 2 tygodniach oczekiwań na wyjazd mojego samochodu z warsztatu silnik odezwał się nieco inaczej. Gdy stałem patrząc na mój silnik powoli ze łzami w oczach szanowny pan właściciel stacji montażu gazu oznajmił mi że samoregulator zaczął nawalać(stacił ciśnienie), z tego też powodu zostawiłem samochód na kolejny tydzień na warsztacie tylo dlatego aby wielmożni mechanicy odkręcili 8.śrub z pokrywy zaworowej. No i co się okazało uszczelka gumowa pod pokrywą stwardniała i pokruszyła się na części pierwsze( JAK TO MOŻLIWE?) nie wiemdo tej pory. później zdenerwowany wziąłęm samochód do siebie na warsztat gdzie wszystkie samoregulatory sprawdziłem( BYŁY GUCIO) póżniej miskę olejową odkręciłem sprawdzając panewki-wszystko tak jak na Opla przystało było w zajebistym stanie. Samochód wkońcu trafił do mechanika samochodowego(znajomego) który po ponowieniu tych samych operacji i wydaniu tej samej opini co ja ściągnął głowicę a tam co Śrubka Z tym też moje pytanie gdzie bym mógł dostać oryginalne dwa tłoki do silnika C30NE nominalne i kto w okolicy Rybnika, Raciborza robi dobrze głowice??

Z góry za wszelkie informacje Dziękuję
  
 
No to ładnie o zostawieniu w pacjecie akcesoriow chirurgiczhych slyszalem ale zaby zostawic srube w cylindrze.....
moja teoria sie sprawdza trtzeba stac nad mechanikiem i go pilnowac czujne... chwila nieuwagi i zaraz cos spierdoli