Kant z tłumikiem końcowym od Kadeta GSI - wav

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
założyłem dzisiaj do siebie tłumik końcowy od Opla Kadeta 2.0 GSI, dostałem od kolegi wiec postanowiłem wyprubować jak to bedzie brzmiało w kancie. Napiszcie co sądzicie i czy go zostawiac czy nie. dzwiek jest raczej bez basy bo nagrywałem na dyktafonie (mono) i musialem przeroobic z 16 bitów na 8 bo nie mogłem takich duzych plików wcisnąć.
z tłumikiem od Kadeta

a tu jak ktos chce to dzwiek bez koncowego, tylko srodkowy
bez koncowego
  
 
"Przykro nam, strona chwilowo nie działa z powodu przekroczenia godzinnego limitu transferu."
Więc się chyba nie wypowiemy na ten temat a szkoda, bo fajnie by było posłuchać jak na takim wydechu chodzi fiacik
  
 
cholera szkoda, moze za godzine , moze ktos ma jakis"normalny server? i moglby to umiescic na jakis czas?, zeby bylo smieszne to edysk tez nie dziala
  
 
Ściągłem i wysłuchałem i jakość jest kiepska. Myśle że to troche inaczej brzmi w rzeczywistości, ale wydaje mi się że ciekawiej brzmi z GSi. Tylko nie wiem po co taka modyfikacja jak Fiat ma 2 przelotowe tłumiki...


Musimy tego posłuchać na jakimś zlociku.
  
 

Macie dobry serwer
  
 
Koniu nie wiem co masz na myśli że kant ma 2 przelotowe tłumiki?
  
 
Cytat:
2004-01-11 12:08:17, thunder pisze:
Koniu nie wiem co masz na myśli że kant ma 2 przelotowe tłumiki?



szczerze to ja tez nie bardzo
  
 
Cytat:
2004-01-11 12:08:17, thunder pisze:
Koniu nie wiem co masz na myśli że kant ma 2 przelotowe tłumiki?




Jak to co mam na myśli. ?
No po prostu że 125p ma przelotowe tłumiki tzn nie komorowe..
  
 
A czy przez przypadek Fiat niema tylko końcowego tłumika przelotowego ??
  
 
ale chyba z przerobionym wydechem

bo fabryczny wydech DF i poloneza (nie Caro):koncowy przelotowy i srodkowy komorowy
(napewno jest komorowy, bo przy jego wymianie starego rozprulem zeeby zobaczyc co jest w srodku)

natomiast poldki caro i maja koncowy komorowy srodkowy przelotowy i katalizator (wzglednie 1 tlumik przlotowy)
  
 
oba?? znaczy sie srodkowy tez :> ??
  
 
ja rozprulem oba tlumiki w moim fiacie i pierwszy skladal sie z 3 komor a drugi byl przelotowy, chyba ze rozumiecie slowo przelotowy ze ma 2 otowy i przelatuja przez niego spalin nie wazne jaka droga
  
 
u mnie w kancie srodkowego wogole nie ma a tylni jest przelotowy
  
 
to tak jak u mnie i bardzo sie ciesze ze tak zrobilem, polecam wszystkim
  
 
>> moja empetrojka <<
i
>> wymagana "modyfikacja" << (before)
  
 
nie no race_D środkowy masz zajebisty
teraz pytanie do goorka i innych co nie mają śrdkowego. jak wam sie to sprawuje?, wiem że brzmi zajebiscie bo słyszalem osobiście u Goorka, ale czy nie odczuliscie jakis negarywnych zmian w pracy silnika (mółowaty) czy coś. , bo jest to jednak zmniejszenie cisnienia w kolektorze wydechowym, chodzi mi o to że nic nie chamuje spalin.
  
 
Cytat:
2004-01-11 22:57:30, Rino125p pisze:
ale czy nie odczuliscie jakis negarywnych zmian w pracy silnika (mółowaty) czy coś. , bo jest to jednak zmniejszenie cisnienia w kolektorze wydechowym, chodzi mi o to że nic nie chamuje spalin.


czy aby na pewno tak jest jak mowisz????

ja tam w sumie nic nie odczulem, ani na + ani na -.
tylko jest illegal w zasadzie. ja mam na to atest
  
 
Cytat:
2004-01-11 22:57:30, Rino125p pisze:
nie no race_D środkowy masz zajebisty
(...)


Miałem, niestety (jeśli chodzi o brzmienie) już mam standart Ale długo tak nie zostanie