Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Punko Polonez 1.6 GLE + LPG Lublin | 2003-04-23 10:40:45 Ostatnio odkrecilem kolo lewe przednie w moim Poldku i zobaczylem ledwo trzymajca sie srube pod przekladnia kierownicza, wedlug ksiazki to sruba regulacji skretu w lewo. Najgorsze jest to, ze korozja zniszczyla gwint, w ktorym byla wkrecona sruba. Jakie moga byc konsekwencje jazdy bez tej sruby?? ![]() ![]() |
![]() Lechu Miłośnik FSO Karolina Gdańsk/Warszawa | 2003-04-23 11:26:34 OT: ale masz ikonkę Punko ![]() ![]() |
![]() Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2003-04-23 14:11:55 U mnie nie ma śruby w prawym ograniczniku. Zresztą nawet jak była to i tak jakby jej nie było bo nie opierała się o wspornik na belce pod silnikiem. Brak ograniczników może spowodować tak jak u mnie zdjęcie ciężarków które są nabite na feldze. Nie wiem jak się to ma do felg stalowych ale ja miałem to na alusach 14"/6". Od tamtej pory mam przyklejone ciężarki. Inną sprawą jest to ze może ci obcierać opona o elementy zawieszenia przy max skręcie. Najlepiej podnieść cały przód i sprawdzić. Tylko koniecznie ktoś musi ci kręcić kierownicą na maxa bo sam nie dasz rady jednocześnie patrzeć i kręcić. |
kasztan Polonez 1,5 SLE+lpg kraków, cieszyn | 2003-04-23 15:55:16 jak mialem zle wyregulowane (calkiem wkrecone)
to ramie zwrotnicy ocieralo o blache na dolnym wahaczu (taka oslona ciegna stabilizatora) poza tym nie stwierdzilem zadnych efektow ubocznych |
![]() Punko Polonez 1.6 GLE + LPG Lublin | 2003-04-23 21:08:16
Dzieki mi tez sie podoba ![]() Jak bede miał lepszy skret w lewo to bedzie łatwiej zawracac ![]() ![]() |