MotoNews.pl
  

Wibracje kierownicy Carina E

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam taki problem w mojej carinie jak ostrzej hamuje lub jade powyzej 130 km/h to kierownica strasznie wibruje i niewiem co to jest.
A w prawym kole mi cos strasznie stuka jakby drązek stabilizatora czy cos niewiem to moze byc porzyczyna tego wibrowania ale co to jest czy to gumy jakies czy wachacze niewiem?? Prosze o pomoc.

Ps. Darujcie mi błedy ortograficzne
  
 
sprawdź czy niz sie nie przykleiło do wewnętrznej wtrony felgi jakieś błoto. czy opona niema jakiś uszkodzeń. lub jeszcze wedłuk mnie to gumy drążka stabilizatora zdejmiesz koło to zobaczysz czy sie wyrobiły. jak zdejmiesz koło to sprawdź tarcze czy jest cała mogą być przegżane i przy hamowaniu wibrują.
  
 
Cytat:
2007-07-29 13:56:14, guttierez pisze:
Witam mam taki problem w mojej carinie jak ostrzej hamuje lub jade powyzej 130 km/h to kierownica strasznie wibruje i niewiem co to jest. A w prawym kole mi cos strasznie stuka jakby drązek stabilizatora czy cos niewiem to moze byc porzyczyna tego wibrowania ale co to jest czy to gumy jakies czy wachacze niewiem?? Prosze o pomoc. Ps. Darujcie mi błedy ortograficzne



Stawiam na drążki kierownicze, miałem to samo stuki jak jechałem po nierównościach i wibracje powyżej 120 km/h, na łączeniu drążków z maglownicą miałem luzy, po wymianie jak ręką odjął, pięknie się prowadzi.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-07-29 13:56:14, guttierez pisze:
[...]jak ostrzej hamuje lub jade powyzej 130 km/h to kierownica strasznie wibruje i niewiem co to jest.[...]



Rzuć okiem na tarcze hamulcowe.
Pozdro.
  
 
Kurcze mam nadzieje ze nie są to tarcze hamulcowe. Znajomy mowil ze miał podobny problem to mu wymienili wachacze czy koncowki wachaczy cos takiego nie berdzo sie znam na tym bo to moj pierwszy samochod. A te stuki z koła to mozliwe ze guma na stabilizatozre bo wyglada to tak jakby meta o metal walil straszny stuk. A najgorzej ze za tydzien wybieram się w trase i chcem to zrobic przed wyjazdem. A jaki moze byc orintacyjne koszty wymiany tego drążka kierowniczeg i tarcz?
  
 
zależy od firmy drążek kierowniczy w JC od ok.30 do ponad 80 zł + do tego dolicz od razu końcówkę drążka - 30-55 zł
tarcze od ok.60 do nie wiem 500zł za jakieś profesjonalne za sztuke oczywiście.

pozdro
  
 
Aaaaa jak tak to nie jest tak zle chyba zeby trzeba było by wymienic te wszystkie czesci odrazu to troche uzbiera się wydatków ale mam nadzieje ze nie wszystko padło hehe moze cos jeszcze trzyma sie cało oby
  
 
Pamiętaj, że po wymianie drążka musisz ustawić zbieżność - w Warszawie koszt ok.50zł
  
 
A to jeszcze sie zobaczy u mechanika czy to napewno drązek a nie cos innego, stuki w kole to pewnie jakies gumka na stabilizatorze albo łacznik stabilizatora
A wibracje na kierownicy to pewnie ten drazek lub wachacze a zbierzność i tak przyda sie ustawic bo od kupna nie była ustawiana