MotoNews.pl
  

Zmiany w Polonezach podczas produkcji - ANKIETA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Warto by było ustalić kiedy jakie zamiany zostały wprowadzone w Polkach podczas produkcji.
Podaje propozycje dla każdego z modeli (jeśli macie jakieś sugestie czy pytać jeszcze o jakąś zmianę - prosze o info)

Zacytowany post z danymi jest mało czytelny. Lepiej skopiwać ctrl+c ctrl+v sobie tekst z postu źródłowego i wykasować zbędne dane tak aby powstała gotowa odpowiedź.
Druga opcja - po prostu otworzyć sobie odpowiedź w drugim oknie i zaglądając do pytań udzielić samych odpowiedzi.

Na początku każdej ankiety zostawie pola informacyjne.
- Nick (i tak widać kto wpisuje a łatiwej to bedzie opanować)
- Model poldka (bedzie podany na początku odpowiedniego postu)
- Nr VIN - najlepiej człony oddzielone spacjami SUPxxx XXXXX 123456
data pierwszej rejestracji RRRR.MM.DD
- Najwyższy nr kodu produkcji na szybach
(z lewej jest nr miesiaca, z prawej nr roku) np czerwiec 1994 to „6 4” – i taka odp. wystarcza. Wybieramy szybę najnowszą! No chyba ze jakaś nie jest oryginalna to ją pomijamy

Jeżeli mamy podejrzenia że coś w samochodzie nie jest zgodne ze stanem fabrycznym (wymiana/modyfikacja) to prosze nie wpisywać - lub o ile wiemy to wpisać stan oryginalny.
Nie chodzi tu kto co dołożył do samochodu tylko to jaki wyszedł z fabryki.

Jeśli nie znasz odpowiedzi - wpisz ??? Sprawdzisz później i zedytujesz post.

Można wpisywać samochody których już sie nie posiada. Ale wtedy prosze o dane typu VIN (można spisać ze starych umów K/S) no i to co sie pamięta - szczeólnie z technicznych pytań.

Prosze potraktować wątek jako ankietę i nie zaczynać dyskusji. Dopuszczam pytania jak coś sprawdzić
Jeśli ktoś nie chce podawać szczegółowych danych publicznie - prosze na priva



[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-06 21:38:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-18 16:01:48 ]
  
 
post z danymi źródłowymi: Polonez PLUS MR97

NICK
Caro/ATU plus(MR 97)
VIN :
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: wtrysk bosch / wtrysk GSI / rover / diesel / inny - jaki?
Fotele: (caro /inne- jakie?)
Kolor i wzór tapicerki: szare jasne ciapki / niebiesko-czerwone paski / niebieski welur / inne
Wspomaganie: ZF (koło pasowe pompy na 3 śrubach) / JKC (koło pasowe pompy na 1 śrubie / brak)
Układ kierowniczy: regulacja na ramionach przekładni i wspornika / brak śrub regulacyjnych na ramionach
włacznik kontroli świateł przyczepy - ideogram haka: TAK / NIE
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym / szeroka aluminiowa
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1 / 2
Zestaw wskaźników: a) podświetlenie cały czas/ ze światłami, b) kontrolka świateł mijania działa / niepodłączona / nie ma wogóle
Przednia szyba: z pasem przeciwsł / bez pasa (tylko raster)
podłokietniki małe / z kombi
kierownica: carowska / kombi
Nagrzewnica: polska (3 opcje rozdziału nadmuchu) / koreańska (podciśnieniowa, 5 opcji rozdziału nadmuchu)
Włacznik wycieraczki tył caro: zwykły / elektronik z pracą przerywaną
Klamki: prostokątne / owalne
stacyjka: stary typ / nowy typ kluczyka
Kołpaki: "turbina"/brak/inne - jakie
Felgi: stalowe/alusy - opisz jakie (szprychy,ilosć ramion,zaokrąglone lub nie itp)
ATU raster dookoła 3 stop tak/nie
POMÓŻCIE! Nie znam plusów aż tak dobrze. Propozycje pytań na priva.

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-02 11:59:26 ]
  
 
post z danymi źródłowymi: Szerokie Caro (MR 93)

NICK
Szerokie Caro (MR 93)
VIN :
nr silnika
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: gaźnik / wtrysk abimex / wtrysk bosch / rover(komputer 101610 / 103610)/ diesel / inny - jaki?
Fotele: (kanapowe / caro /inne- jakie?)
Kolor i wzór tapicerki: szaro-czarne paski / szare jasne ciapki / niebiesko-czerwone paski / ziel-żół poziom kreseczki na szarym tle /zielone paski / zielone plamy / czerwone paski / czerwone plamy
Kolor tapicerki boczków: szaro-czarne paski / szare jasne ciapki / niebiesko-czerwone paski / zielone paski / zielone plamy / czerwone paski / czerwone plamy / czarne
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble) / orciari / inna
Orciari: TAK / NIE
Listwy progowe: (Brak / Starsze-kwadratowe z przetłoczeniem / nowsze – płaskie jak w plusach / inne np orciari wraz zabudową boków)
Hamulce: (stare / lucas) Jeśli stare to gdzie przedni zacisk przed czy za piastą!!!
Kierownica - wieloklin: stary (21 ząbków) / nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: (mały okrągły fi ok 10cm / duży prostokątny ok 12x15cm)
Układ kierowniczy: (mały skręt – regulacja śruby na podłużnicy / duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika) wspoma miała już duży skręt
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych (od przodu w drzwiach i kratka w boczku na wys. siedzenia) TAK/NIE
[b]Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej:
(włacza sie zawsze nawet w lecie / tylko w niskich temperaturach)
Rodzaj chłodnicy: (miedziana mała z korkiem na górze / szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym / szeroka aluminiowa) / miedziana dieslowska
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1 / 2
Podsufitka: (jak w większości caro – gruba mechacąca sie na styropianie / płaska – jak plusowska)
Lampa sufitowa - włącznik: przesuwany / wahliwy
osłona progu i dźwigni otw. bagażnika: miejsce na jedną dźw. / miejsce na 2 dźwigienki (druga - zewnętrzna zaślepiona)
pasy bezp przód kształt klamry z dwoma otworami - płaska, prostokątna i sama sie utrzymuje na pasie / z wąskim bolcem i dodatkowym regulowanym elementem podtrzymujacym
zamek pasa bezp. : na sztywnym płaskim / na elastycznym okrągłym
Zestaw wskaźników: a)licznik do: 99’999 czy 999’999, b)kontrolka: ssania / klocków, c)kontrolka: bagnetu oleju / haka, d) wskaźnik ciśnienia oleju: TAK / NIE, e)obrotomierz: TAK / NIE
Włacznik dmuchawy: płynny / 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły / elektronik z pracą przerywaną
Kołpaki: starsze wklęsłe z otworami w kształcie || na obwodzie/nowsze 8 ramienne jak w atu/brak/inne - jakie
Felgi: stalowe/alusy - opisz jakie (szprychy,ilosć ramion,zaokrąglone lub nie itp)


[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-08 07:02:42 ]
  
 
post z danymi źródłowymi:wąskie Caro (MR 91)


NICK
CARO wąski (MR91)
VIN:
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

rodzaj silnika: gaźnik / wtrysk abimex / rover/ diesel / ford /inny - jaki?
Rodzaj maski Płaska jedynie z wlotem powietrza / z długim przetłoczeniem przed wlotem powietrza
listwy na drzwiach (parapet z zewnątrz): czarny / chrom
ramka drzwi dookoła szyby (możliwe że czarne zeszło ): czarna/chrom
Fotele: (kanapowe / caro /inne- jakie?)
Kolor i wzór tapicerki: szaro-czarne paski / szare jasne ciapki / zielone paski (grok) / zielone plamy (grok) / czerwone paski (grok) / czerwone plamy
Kolor tapicerki boczków: szaro-czarne paski / szare jasne ciapki / zielone paski (grok) / zielone plamy (grok) / czerwone paski (grok) / czerwone plamy (grok) / czarne mariał / czarne skay
Podsufitka Zwykła caro mechacąca z lampą i plastikiem nad kanapą tył / Materiałowa z otworami na tylne lampki nad kanapą
Mieszek zmiany biegów: skay / gumowa harmonijka
Nawiewy w desce: okrągłe z kwadratową ramką / prostokątne jak w szerokim caro
Deska rozdzielcza Z przetoczniem na listę nad drzwiami schowka / bez przetłoczenia.
Atrapa zwykła caro (poziome szczeble) / orciari / inna
Orciari TAK / NIE
Listwy progowe: (brak / jakieś - opisz)
Rodzaj chłodnicy: (miedziana mała z korkiem na górze / szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym)
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1 / 2
chlapacze tył: gumowe przykręcone w połowie zderzaka / plastikowe tuż za kołem
czarna długa osłona pod maską nad reflektorami: TAK / NIE
Lampa sufitowa - włącznik: przesuwany / wahliwy
pasy bezp przód kształt klamry z dwoma otworami - kwadratowa, sama sie utrzymuje na pasie / z płaski bolcem i regulowanym elementem podtrzymujacym
zamek pasa bezp. : na sztywnym płaskim / na elastycznym okrągłym
wygłuszenie maski: z dziurkami czarne śliskie / materiałowe matowe
Kołpaki: starsze wklęsłe z otworami w kształcie || na obwodzie/nowsze 8 ramienne jak w atu/brak/inne - jakie
Felgi: stalowe/alusy - opisz jakie (szprychy,ilosć ramion,zaokrąglone lub nie itp)


[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-01 07:41:24 ]

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-05 06:52:40 ]

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2007-01-26 14:28:52 ]
  
 
post z danymi źródłowymi: przejściówka MR89

NICK
przejściówka (MR89)
VIN:
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

rodzaj silnika: gaźnik / ford / inny - jaki?
listwy na drzwiach (parapet z zewnątrz): czarny / chrom
ramka drzwi dookoła szyby (możliwe że czarne zeszło ): czarna/chrom
Kolor i wzór tapicerki:
Kolor i materiał tapicerki boczków:
Podsufitka Materiałowa z otworami na tylne lampki nad kanapą / inna - opisz
Lampki w podsufitce: tak / nie
Mieszek zmiany biegów: skay / gumowa harmonijka
Kołpaki: małe czarne / brak / inne - opisz
Felgi: stalowe (kształt otworów fasolka / okrągłe) /alusy - opisz jakie (szprychy,ilosć ramion,zaokrąglone lub nie itp)

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-11-30 19:21:52 ]

[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2006-12-01 07:41:52 ]
  
 
post z danymi źródłowymi: borewicz/akwarium

NICK
borewicz/akwarium
VIN:
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

rodzaj silnika: pojemność/kod silnika /inny - jaki?
skrzynia 4 / 5
Rodzaj klapy tylnej: spoiler z tworzywa/ zintegrowany blaszany
Wycieraczka tył: tak / nie
Przód: borewicz/ nosek jak w przejściówce/ nosek coupe
Znaczek: (coupeta/ późniejszy):
Kolor wykładziny
Kolor tylnej półki
Kolor podłokietników i parapetów
Pasy bezpieczeństwa przód/tył/bezwładnościowe/zwykłe
Kolor i materiał tapicerki foteli:
Kolor i materiał tapicerki boczków:
Listewki chromowane na boczkach: TAK/NIE
Podsufitka Materiałowa z otworami na tylne lampki nad kanapą
Lampki z tyłu w podsufitce: TAK/NIE
Przekaźniki 5szt / 6szt (6-ty zwerno-rozwierny do pmgiel. tył)
Rodzaj deski: (z głośnikiem/ późniejsza bez)
Ramki dookoła szyb w drzwiach: chromowane/ czarne
Dolna ramka okna drzwi: chromowana/ czarna
Kliny szyb: srebrne/ czarne
Felgi: z fasolkowymi otworami/ z okrągłymi
Kołpaki: małe czarne/chrom/ brak / inne - opisz



[ wiadomość edytowana przez: OLO dnia 2007-01-26 14:27:21 ]
  
 
OLO
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01 ELBTW 824083
Data pierwszej rejestracji : 8.05.1996
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach: 4 6

rodzaj zasilania silnika: rover
Fotele: relax
Tapicerka - czerwone paski
Boczki - czarne
Listwy progowe nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce lucas)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej - duży prostokątny ok 12x15cm
Układ kierowniczy duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej tylko w niskich temperaturach)
Rodzaj chłodnicy: (szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym)
Ilość wenylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka (płaska – jak plusowska)
Zestaw wskaźników a)licznik do 99’999 b)kontrolka klocków, c)kontrolka bagnetu oleju d) wskaźnik ciśnienia oleju:NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki nowsze 8 ramienne jak w atu
Felgi stalowe
  
 
Marcin
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01 ELBSW 793959
Data pierwszej rejestracji : 1995.12.11
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach:
Kod koloru - L108

rodzaj zasilania silnika: rover komputer 103610
Fotele: relax
Tapicerka - czerwone paski
Boczki - czarne
Atrapa - polonez plus (poprzednia nieznana)
Orciari - TAK
Listwy progowe -inne- orciari, wraz z zabudowa bokow
Hamulce lucas
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej - duży prostokątny ok 12x15cm
Układ kierowniczy duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika (ale nie jestem pewien)
Kierownica - wieloklin: na razie nieznany
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy: (szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym)
Ilość wenylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka - std caro
Lampa sufitowa - włącznik: przesuwany
osłona progu i dźwigni otw. bagażnika: miejsce na 2 dźwigienki ( jak w Atu (chyba, do sprawdzenia)
pasy bezp przód kształt klamry z dwoma otworami - kwadratowa, sama sie utrzymuje na pasie
zamek pasa bezp. : na sztywnym płaskim
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych (od przodu w drzwiach i kratka w boczku na wys. siedzenia) NIE
Zestaw wskaźników a)licznik do 99’999 b)kontrolka klocków, c)kontrolka bagnetu oleju d) wskaźnik ciśnienia oleju:NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: plynny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Alufelgi std, 3 ramienne, z rantem




[ wiadomość edytowana przez: -Marcin- dnia 2006-12-06 22:29:44 ]
  
 
NICK:road runner
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01 CBHSW 731194
Data pierwszej rejestracji :27.02.1995 r.
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach: 1 5
rodzaj zasilania silnika: gaźnik
Fotele: IG Relax
Kolor i wzór tapicerki: czerwono - czarne paski
Kolor tapicerki boczków: czerwono - czarne paski
Orciari: NIE
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble)
Listwy progowe: Starsze-kwadratowe z przetłoczeniem
Hamulce: stare z przeniesionym przednimi zaciskami
Kierownica - wieloklin: stary (21 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: duży prostokątny ok 12x15cm)
Układ kierowniczy:duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika)
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy:miedziana mała z korkiem na górze
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: – gruba na styropianie
Zestaw wskaźników:
a)licznik do: 999’999,
b)kontrolka: ssania
c)kontrolka: bagnetu oleju,
d) wskaźnik ciśnienia oleju: TAK
e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki: starsze wklęsłe z otworami w kształcie || na obwodzie
Felgi: stalowe


[ wiadomość edytowana przez: road_runner dnia 2006-11-30 12:51:04 ]
  
 
Momik
Szerokie Caro (MR 93)
VIN :do sprawdzenia
Data pierwszej rejestracji : 1995 - do sprawedzenia
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach: nie do sprawdzenia
Kod koloru L46
rodzaj zasilania silnika: wtrysk abimex
Fotele: caro
Tapicerka - szare jasne ciapki
Boczki - szare jasne ciapki
Atrapa - zwykła caro
Listwy progowe nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce lucas
kierownica - wieloklin - nowszy
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej - ?
Układ kierowniczy duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej - tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy: szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym
Ilość wenylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka - gruba mechacąca
Zestaw wskaźników a)licznik do 99’999 b)kontrolka klocków, c)kontrolka bagnetu oleju d) wskaźnik ciśnienia oleju:TAK, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: płynny
Włacznik wycieraczki tył: praca przerywana
Kołpaki brak
Felgi aluminiowe 5-ramienne zaokrąglone
  
 
Senn_PTK
Caro Plus (MR 97)
VIN : SUPB01 ELBVW 111990
Data pierwszej rejestracji : 01.10.1997
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: ???
kod koloru: 23E

rodzaj zasilania silnika: rover MEMS 103610
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szare jasne ciapki
Wspomaganie: brak
Układ kierowniczy: regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Włacznik kontroli świateł przyczepy - ideogram haka: TAK
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Zestaw wskaźników: a) podświetlenie cały czas, b) kontrolka świateł mijania niepodłączona
Przednia szyba: z pasem przeciwsłonecznym
Podłokietniki: małe
Kierownica: carowska
Nagrzewnica: koreańska (podciśnieniowa, 5 opcji rozdziału nadmuchu)
Włacznik wycieraczki tył caro: elektronik z pracą przerywaną
Klamki: owalne
Stacyjka: nowy typ kluczyka
Felgi : aluminiowe trzyramienne FSO

[ wiadomość edytowana przez: Senn_PTK dnia 2006-12-04 09:23:28 ]
  
 
pablo_fso
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01 CEHUW 869562
Data pierwszej rejestracji : 7.03.1997
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: 1 7
kod koloru: - L 122

rodzaj zasilania silnika: wtrysk abimex
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szaro-niebieskie paski
Kolor tapicerki boczków: szaro-niebieskie paski
Atrapa: zwykła caro
Orciari: NIE
Listwy progowe: płaskie jak w plusach
Hamulce: lucas
Kierownica - wieloklin: nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: ???
Układ kierowniczy: ???
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych : TAK
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temp.
Rodzaj chłodnicy:szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: płaska
Lampa sufitowa - włącznik: przesuwany
osłona progu i dźwigni otw. bagażnika: miejsce na 2 dźwigienki
pasy bezp przód kształt klamry z płaski bolcem i regulowanym elementem podtrzymujacym
zamek pasa bezp. : na elastycznym okrągłym
Zestaw wskaźników: a)licznik do: 999’999, b)kontrolka: klocków, c)kontrolka: haka, d) wskaźnik ciśnienia oleju: NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: płynny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki: "turbinki" plusowskie
Felgi: stalowe






[ wiadomość edytowana przez: pablo_fso dnia 2006-12-12 12:38:24 ]
  
 
Janisz1990
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPBO01CBHRW655989
Data pierwszej rejestracji : ???.04.94
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach 3 4
kod koloru: - L 114 - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: gaźnik
Fotele: Inter Grockilin standard
Kolor i wzór tapicerki: zielono-szare paski
Kolor tapicerki boczków: czarne
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble)
Orciari: NIE
Listwy progowe: Brak
Hamulce: stare, przedni zacisk za piastą!!!
Kierownica - wieloklin: stary (21 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: mały okrągły fi ok 10cm
Układ kierowniczy: ???
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: włacza sie zawsze nawet w lecie
Rodzaj chłodnicy: miedziana mała z korkiem na górze
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: (jak w większości caro – gruba mechacąca sie na styropianie
osłona progu i dźwigni otw. bagażnika: miejsce na jedną dźw.
pasy bezp przód: kształt klamry z dwoma otworami - kwadratowa, sama sie utrzymuje na pasie
zamek pasa bezp. : na sztywnym płaskim
Zestaw wskaźników: licznik do 999’999, kontrolka: ssania, kontrolka: bagnetu oleju, wskaźnik ciśnienia oleju: TAK, obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: płynny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki: starsze wklęsłe z otworami w kształcie || na obwodzie
Felgi: stalowe





[ wiadomość edytowana przez: Janisz1990 dnia 2006-12-06 23:01:12 ]
  
 
Janisz1990
Caro plus(MR 97)
VIN : SUPB01CEHWW117814
Data pierwszej rejestracji : 09.02.1998
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach ???
kod koloru: - L 111 - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: wtrysk bosch
Fotele: caro+
Kolor i wzór tapicerki: niebieski welur
Wspomaganie: ZF (koło pasowe pompy na 3 śrubach)(nie ręcze na 100% za to)
Układ kierowniczy: ???
włacznik kontroli świateł przyczepy - ideogram haka: TAK
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 2
Zestaw wskaźników: Zwyczajny
Nagrzewnica:/ koreańska (podciśnieniowa, 5 opcji rozdziału nadmuchu)(na80% prawda)
Włacznik wycieraczki tył caro: zwykły /
Kołpaki: "turbina"
Felgi: stalowe




[ wiadomość edytowana przez: Janisz1990 dnia 2006-11-30 18:12:05 ]
  
 


NICK danielewicz
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01CEHTW802469
Data pierwszej rejestracji : 1996-05-06
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: 4 6
kod koloru: - L-108

rodzaj zasilania silnika: wtrysk abimex
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szaro-czarne paski
Kolor tapicerki boczków: szaro-czarne paski
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble)
Orciari: NIE
Listwy progowe: nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce: lucas
Kierownica - wieloklin: nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: duży prostokątny ok 12x15cm)
Układ kierowniczy: duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych (od przodu w drzwiach i kratka w boczku na wys. siedzenia) NIE
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temperaturach)
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: jak w większości caro – gruba mechacąca sie na styropianie
Zestaw wskaźników: a)licznik do: 99’999 czy , b)kontrolka: klocków, c)kontrolka: haka, d) wskaźnik ciśnienia oleju: NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: płynny
Włacznik wycieraczki tył: elektronik z pracą przerywaną
Kołpaki: nowsze 8 ramienne jak w atu
Felgi: stalowe
  
 
post z danymi źródłowymi: akwarium (nie-Caro z oknem z tyłu)

NICK

VIN:
Rok produkcji:
Data pierwszej rejestracji :
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok:
kod koloru: - L xx - z tabl. znamionowej

Rodzaj klapy tylnej: spoiler z tworzywa/ zintegrowany blaszany
Przód: borewicz/ nosek jak w przejściówce/ nosek coupe
Znaczek: (coupeta/ późniejszy):
Kolor tapicerki:
Kolor/ materiał tapicerki boczków:
Listewki chromowane na boczkach: TAK/NIE
Lampki z tyłu w podsufitce: TAK/NIE
Rodzaj deski (z głośnikiem/ późniejsza bez)
Ramki: chromowane/ czarne
Dolna ramka: chromowana/ czarna
Felgi: z fasolkowymi otworami/ z okrągłymi
Kołpaki: małe czarne/ srebrne plastiki ze wzorkiem ,,||”(chyba w ’89 występowały)
Kliny szyb: srebrne/ czarne

Na razie tyle wymyśliłem, sugestie proszę na priv-a, to zedytuje, lub niech ktoś kto może sam zedytuje



[ wiadomość edytowana przez: Janisz1990 dnia 2006-11-30 19:13:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: Janisz1990 dnia 2006-11-30 19:15:48 ]
  
 
guczii
Szerokie Caro (MR 93)
VIN :
Data pierwszej rejestracji : 20.06.1995
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: 5 5
kod koloru: - L 45 - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: rover komputer 101610
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szare jasne ciapki
Kolor tapicerki boczków: szare jasne ciapki
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble)
Orciari: NIE
Listwy progowe: Starsze-kwadratowe z przetłoczeniem
Hamulce: lucas
Kierownica - nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: ???
Układ kierowniczy: ???
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych (od przodu w drzwiach i kratka w boczku na wys. siedzenia) NIE
[b]Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: jak w większości caro – gruba mechacąca sie na styropianie
Zestaw wskaźników: a)licznik do: 99’999 b)kontrolka: klocków, c)kontrolka: bagnetu oleju, d) wskaźnik ciśnienia oleju: NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki: nowsze 8 ramienne
Felgi: stalowe

i pomarańczowe kierunkowskazy przednie
  
 
KraseK

Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPB01 ELBTW 815093
Data pierwszej rejestracji : 04.04.1996
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach: 4 6
Lakier:L-90

Brak lampki osw. bagaznika
rodzaj zasilania silnika: rover
Fotele: caro
Tapicerka - szare jasne ciapki
Boczki - j.w
Listwy progowe nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce lucas)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej - duży prostokątny ok 12x15cm
Układ kierowniczy duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej tylko w niskich temperaturach)
Rodzaj chłodnicy: (szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym)
Ilość wenylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: kosmata
Zestaw wskaźników a)licznik do 99’999 b)kontrolka klocków, c)kontrolka bagnetu oleju d) wskaźnik ciśnienia oleju:NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki nowsze 8 ramienne jak w atu
Felgi stalowe
  
 
Buton
Szerokie Caro (MR 93)
Nr silnika: CE0293832
VIN : SUPB01CEHTW808367
Data pierwszej rejestracji : 26.04.1996
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: 2 6
kod koloru: - L 69

Rodzaj zasilania silnika: wtrysk abimex
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szaro-czarne paski
Kolor tapicerki boczków: szaro-czarne paski
Atrapa: zwykła caro
Orciari: NIE
Listwy progowe: nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce: lucas
Kierownica - wieloklin: nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: duży prostokątny
Układ kierowniczy: duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych: NIE
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy: szeroka z korkiem na zb. wyrównawczym
Ilośc wentylatorów chłodnicy: 1
Podsufitka: jak w większości caro – gruba mechacąca sie na styropianie
Lampa sufitowa - włącznik: przesuwany
Osłona progu i dźwigni otw. bagażnika: miejsce na 2 dźwigienki (druga - zewnętrzna zaślepiona)
Pasy bezp przód - kształt klamry: z dwoma otworami - płaska, prostokątna i sama sie utrzymuje na pasie
Zamek pasa bezp : na sztywnym płaskim
Zestaw wskaźników: a)licznik do 99’999, b)kontrolka klocków, c)kontrolka bagnetu oleju, d)wskaźnik ciśnienia oleju: TAK, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: 4-ro pozycyjny
Włacznik wycieraczki tył: zwykły
Kołpaki: nowsze 8 ramienne jak w atu
Felgi: stalowe

[ wiadomość edytowana przez: ButonCaro dnia 2006-12-08 16:01:51 ]

[ wiadomość edytowana przez: ButonCaro dnia 2006-12-09 17:24:39 ]
  
 
Jurek_j
Szerokie Caro (MR 93)
VIN : SUPO1EJGTW839602
Data pierwszej rejestracji : 30.09.96r
Najwyższy nr kodu produkcji na szybach Mies Rok: 7 6
kod koloru: - L 122 - z tabl. znamionowej

rodzaj zasilania silnika: diesel
Fotele: caro
Kolor i wzór tapicerki: szaro-czarne paski
Kolor tapicerki boczków: czarne
Atrapa: zwykła caro (poziome szczeble)
Orciari: NIE
Listwy progowe: nowsze – płaskie jak w plusach
Hamulce: stare - przedni zacisk przed piastą!!!
Kierownica - wieloklin: nowszy (47 ząbków)
Otwór przegrody czołowej przy przekładni kierowniczej: duży prostokątny ok 12x15cm
Układ kierowniczy: duży skręt – regulacja na ramionach przekładni i wspornika
Otwory wentylacyjne w drzwiach tylnych (od przodu w drzwiach i kratka w boczku na wys. siedzenia) TAK
Automatyczne właczenie szyby ogrzewanej: tylko w niskich temperaturach
Rodzaj chłodnicy: szeroka miedziana z korkiem na zb. wyrównawczym
ilośc wentylatorów chłodnicy: 2
Podsufitka: jak w większości caro – gruba mechacąca sie na
Zestaw wskaźników: a)licznik do: 99’999, b)kontrolka: klocków, c)kontrolka: haka, d) wskaźnik ciśnienia oleju: NIE, e)obrotomierz: TAK
Włacznik dmuchawy: płynny
Włacznik wycieraczki tył: ???
Kołpaki: nowsze 8 ramienne jak w atu
Felgi: stalowe



[ wiadomość edytowana przez: jurek_j dnia 2006-12-01 21:43:02 ]