Osłony popychaczy:) czy musze skracać? 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, z góry lojalnie mówie ze juz raz zakąłdałem taki temat ale go nie ma?

Otórzy szybki epytanie - głowica - 3mm na uszczelce miedzinej 0,3 mm co z osłonami skracać czy zostyawić???? jak skrcać to ile?
3 mm?
  
 
znajomy mial 3 mm i nie skracal ale na normalnej uszczelce, ja bym je przycial z kazdej stron po 1mm


[ wiadomość edytowana przez: maskekk dnia 2004-08-13 20:02:22 ]
  
 
Skracanie osłon popychaczy
  
 
skroc tak..aby bylo o 1mm wiecej skrocone niz glowica splanowana...tak bedzie najlepiej..nie pamietam tylko ile ma grubosci zwykla uszczelka...ale miedziana jest ciensza..wiec musisz skrocic jeszcze bardziej niz ten 1 mm wiecej...
moim zdaniem jak skrocisz 4,5 mm to bedzie extra...
  
 
Przy 3 mm skracać, ja mam skrócone 4mm i przez 2,5k km które zrobiłem ani kropli wycieku
  
 
nie skracaj, ja mam tak samo 3mm + miedziana uszczelka a blok jest suchutki, wszystkie oslony tez. mam zdjeta oslone termostatu wiec widac wszystko i zero wycieku. ale zrobisz jak uwazasz bo nie powiedziane ze jak u mnie nie cieknie to u ciebie tez nie bedzie...
  
 
skracaj zawsze o 1mm wiecej niz planowanie glowicy, przy czym wez pod uwage ze na miedzi to tak jakbys doplanowal glowice ok 0,5mm wiecej.

powinno to wygladac mniej wiecej tak:



  
 
Pewnie że skracać!!! 4mm skróc jak pisze Mad i Zoltar......
Na zdjęciu Zoltara pieknie obrobiony kanał wylotowy......
  
 
Cytat:
2004-08-14 15:49:23, DaymoN pisze:
(..) .. Na zdjęciu Zoltara pieknie obrobiony kanał wylotowy......



zajebisty nie ?
  
 
A można te osłony przeciąć i zespawać?
  
 
mozna..tylko po co??
skoro takie wcisniecie tez wystarcza??
  
 
No bo nie po to wydałem 1300 zł na migomag żeby stał jak rzeźba ogrodowa Nie będzie trudności ze szczelnością tudzież pękaniem osłon po pospawaniu?
  
 
Cytat:
2004-08-14 17:05:23, Madcar pisze:
mozna..tylko po co??
skoro takie wcisniecie tez wystarcza??



Mnie sie tam takie rozwiazanie nie podoba. Kumpel robil to tak ze podgrzewal palnikiem i sciskal.
  
 
glowica lezy na cylindrach a nie na popychaczach, wiec wystarczy to uszczelnic i wszystko gra. jedno to w niejednym aucie i nikt nie narzeka, a temat byl walkowany n-razy