Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() JACU626 Miłośnik FSO BIAŁY CZARNY SREBRNY ... TSA - RTA | 2004-02-11 20:44:40 Z tego co pamiętam to wyjścia na przełączniku są opisane trzeba tulko podciągnąć masę dodatkową i przeciągnąć mase od silnika dmuchawy bo orginalnie to jest z karoserią połączona. Napisz co połączyłeś i jak a wtedy pomyślimy co dalej |
![]() BoowaH Polonez Caro Domaszczyn | 2004-02-15 23:15:46 zbyt duże ryzyko. muszę być pewny podłączenia. Z tego względu proszę o pomoc w dopasowaniu kolejności do kolorów. |
![]() zenolop Polonez1.4 16V DOHC Warszawa | 2004-02-16 00:24:20
Jak chcesz to moge sprawdzić jak jest u mnie (rocznik 96). Już kiedyś naprawiałem regulator bo przerywał. Potem znów naprawiałem bo jak zakładałem go to upaliła się ścieżka na płytce (przy wyciąganiu zacisku ze styku wyrwałem styk jak włożyłem go na powrót to nastąpiło jakieś zwarcie). A w ogóle to wykonanie samego regulatora do brzydka ręczna robota (niechlujnie lutowane nabryzgane cyną w środku). Proponuję obejrzeć któryś z usmarzonych regulatorów w środku, bo być może spaliła się tylko ścieżka na płytce drukowanej. |
![]() JACU626 Miłośnik FSO BIAŁY CZARNY SREBRNY ... TSA - RTA | 2004-04-08 19:22:45 Hobiszon od 97 stosowany jest wyłącznik z opornikiem rezystancyjnym i są to juz polonezy +. Gość ma wykorzystać tylko kabel z szybkiego uzwojenia ale skoro od 22-02 sie nie odezwał to pewnie podpioł szkoda ze nie podzielil się jak mu poszło. |
![]() dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2004-04-08 22:28:11 Ja w swoim 125p niedawno załozyłem taki stopniowany wyłącznik dmuchawy. Zrobiłem tak, ponieważ na poprzedni silnik dmuchawy opadła nagrzewnica i wyzionął ducha, a miałem w domu silnik wentylatora z 1 uzwojeniem pochodzący jeszcze z Zastavy 1100p (i to modele przed 1978 r.) Kable od góry to:
|