MotoNews.pl
9 Obrotek interconti (56458/0) - PT
  

Obrotek interconti

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy ktos ma lub mial stycznosc z obrotomierzem INTERCONTI? wygrzebalem cos takiego z gratow na gieldzie dzisiaj a ze koles chcial tylko 15zeta to wzialem w ciemno. z tylu jest przelacznik 4-5-6 cyl. czyli trzeba cos bedzie pogrzebac zeby wskazywal poprawnie i nie za bardzo wiem co czy radzicie oddac do jakiegos elektryka samochodowego zeby nie spierdzielic go? no i ile cos takiego u was kosztuje? chodzi mi o samo przerobienie na 2 cyl. a montazem sie juz sam zajme. a ogolnie wizualnie jest zajebisty, czarna tarcza biale cyfry podswietlane na zielono, wyskalowany do 8tys i czerwona strzaleczka do ustawiania zakresu obrotow
  
 
hej ja tez przerabialem obrotek wg mniej wiecej tego przerobka obrotka pisze o tym na samym dole stronki
  
 
ok obrotek przerobiony na 2 garnki teraz pozostaje pytanie na ile wiarygodne sa wartosci ktore wskazuje? mam na wolnych obr. okolo 900 obr./min... jest jakas srubka do regulacji ale nie wiem jak ustrojstwo ustawic bo predkosciomierz moze oszukiwac wiec nie mam za bardzo odnosnika... ktos wie jak to skalibrowac?
  
 
ustaw dobrze zaworki i zaplo, ale idealnie i pojedz na stacje diagnostyczna na analizator spalin zeby Ci gaznik ustawili na 0,15 CO2 chyba oni beda wiedzieeli na ile na goracym silnkuku. masz wtedy wlasnie te 900obrotow, przynajmniej ja tak mam i 2 moich kumpli tez
  
 
kazdy mechniak ci wyskaluje..oni maja obrotki techniczne bardzo dokladne podlaczane do kazdego auta...
u mnie wziaolby z akalibracje ok 10 zł...jesli rzeczywiscie masz ten potencjometr do kalibracji...
  
 
Ów potencjometr słóży do ustawienia najlepszego sygnału odbieranego przez obrotek. Kręcąc nim wyszukuje się takiego miejsca gdzie obrotomierz nie reaguje na układ zapłonowy, kierunkowsakzy i inne urządzenia mogące wpływać na jego niepoprawną pracę.