MotoNews.pl
  

Wlot pod chłodnicę do malca!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witka Wszystkim
W wakacje ukończyłem swapa 900tki, zdecydowałem się na chłodnicę z tyłu i została jeszcze jedna rzecz do zrobienia. Mianowice potrzeba wykonać odpowiedni dolot powietrza, który mógłby zasysać powietrze do chłodnicy. Tylko nie wiem z czego to ma być zrobione, czy po prostu z bachy czy może z jakiegoś tworzywa. O!! i kto może się czegoś takiego podjąć, bo autkiem się za bardzo nie da jeździć bo się za bardzo przegrzewa). Nie wiem, pytałem się u blacharzy, w jakis warsztatach "ala tuningowych", nikt sie tego nie podejmie bo nie "umie" . Może ktoś wie kto coś takiego wykona. Widziałem takie malacze na zdięciach w necie z takimi wlotami. Zdjecia wyciętej dziury załączam w profilu.

Mam też 2 pytanko
Zmieniam deskę rozdzielczą z rocznika 89 na dechę z CC sporting. Czy wszystie te ścieżki na dece z CC odpowiadają tym z deski maluchowskiej, że podłączamy tylko te 3 wtyczniki z boku i po krzyku, czy trzeba trochę poingerować w to wszystko.

Pozdrawiam wszystkich i liczę(hehe ) na duzo, duzo..... odpowiedzi
  
 
Ja tam bym sie decydował na bank na chłodnicę z przodu No ale jak masz tak z tyłu to w sumie nie dziwie sie ze silnik i chłodnica nie wyrabiają A tesh ten wolt to taki zrobiłeś ze hohohohho, śmiechawo troszq wygląda, jakby tam ze 2 litry siedziało No ale spox, to tylko tak według mnie. A jezeli dasz normalny wlocik, tzn taka obudowa co kieruje tam powietrez, to mysle ze troszqqq opór powietrza na to bedzie działał bo jednak taka obudowa bedzie musiala miec swoje wymiary Więc jak dla mnie troszq źle zrobiłeś z ta chłodnica z przodu :/
  
 
Cytat:
2004-10-08 21:01:33, zaba84 pisze:
Witka Wszystkim W wakacje ukończyłem swapa 900tki, zdecydowałem się na chłodnicę z tyłu i została jeszcze jedna rzecz do zrobienia. Mianowice potrzeba wykonać odpowiedni dolot powietrza, który mógłby zasysać powietrze do chłodnicy. Tylko nie wiem z czego to ma być zrobione, czy po prostu z bachy czy może z jakiegoś tworzywa. O!! i kto może się czegoś takiego podjąć, bo autkiem się za bardzo nie da jeździć bo się za bardzo przegrzewa). Nie wiem, pytałem się u blacharzy, w jakis warsztatach "ala tuningowych", nikt sie tego nie podejmie bo nie "umie" . Może ktoś wie kto coś takiego wykona. Widziałem takie malacze na zdięciach w necie z takimi wlotami. Zdjecia wyciętej dziury załączam w profilu. Mam też 2 pytanko Zmieniam deskę rozdzielczą z rocznika 89 na dechę z CC sporting. Czy wszystie te ścieżki na dece z CC odpowiadają tym z deski maluchowskiej, że podłączamy tylko te 3 wtyczniki z boku i po krzyku, czy trzeba trochę poingerować w to wszystko. Pozdrawiam wszystkich i liczę(hehe ) na duzo, duzo..... odpowiedzi



nie baw sie wlotami itd, tylko montuj chłodnice z przodu, jedyna rada

1. komora silnika jest bardzo słabo przewietrzana w maluszku
2. chłodnica montowana poprzecznie do kierunku jazdy jest słabo schładzana

[ wiadomość edytowana przez: _Arti_ dnia 2004-10-09 09:22:46 ]
  
 
a 2 chlodnice z bisa by nie daly rady? w bisie jest mocny wentylator i jak sie wlaczy drugi bieg to normalnie jak suszarka cieplym powietrzem wieje
  
 
Istnieje też możliwość zastosowania układu od Fiata 850Sport. Zależy jeszcze do czego używasz tego auta. TUTAJ masz autko, które ma chłodnicę z tyłu i to zdaje egzamin.
  
 
Cytat:
2004-10-09 12:07:38, moch pisze:
Istnieje też możliwość zastosowania układu od Fiata 850Sport. Zależy jeszcze do czego używasz tego auta. TUTAJ masz autko, które ma chłodnicę z tyłu i to zdaje egzamin.



A mógłbyś powiedzieć coś więtej o tym układzie od Fiata 850 Sport?. Stronka jest spoxik ale niestety opisu tego układu nie ma,a jest juz sobota i telefony już nie działają. Choś trochę, i jak to wygląda.

Zamiary mam takie:
Chciałem dorobić duży dolot na tą chłodnicę, jak to nie zda egzminu i dalej bedzie się przegrzewał to decyduje się na chłodnicę z przodu, jak mus to mus( chodzi mi głównie o koszty )

Ktoś pytał do czego autko bedzie używane, już mówię. Bedzie jeździło w KJS'ach i troszkę na codzień.

A wie ktoś może o tej desce z CC czy pauje bez problemu do malacza(że wpinam tylko kostki(pomijając wymianę linki prędkościomierza) i chodzi??),daj cie znać

Pozdro
  
 
Wszystkie maluchy (oprócz jednego) jakie jeżdżą z takim rozwiązaniem (czyli chłodnica lub dwie z tyłu) jakie znam jeżdżą cywilnie. Polecam skontaktować się z PORTHOSEM (to właśnie ten wyjątek) i powołać na mnie chętnie wytłumaczy co i jak z tym rozwiązaniem. Mogę również podać numer telefonów osób, które mają dużo części używanych do 850Sport w tym układ chłodzenia.
  
 
chlodnica z tylu zdaje egazamin w 900 tzreba tylko dobrze rozwiazac przeplyw powietrza zastosowanie tunelu wlot z boku chlodnica tunel i wylot powietrza z tylu kalpy z ewntuanym wentylatorem dodatkowym wyciagajecym pwoietrze zdaje egzamin