| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mata04rally Fiat 126p Kozy | 2004-10-09 16:06:02 chcialem sie zapytac czy ktos wie jak przerobic gaznik maluchowski zeby lepiej szedl a palil tyle samo??i drugie pytanie czy jak zaloze gaznik z uno 1100 to bedzie wiecej palil czy tyle co mi uno palilo czyli 7-8 litrow??? |
Mata04rally Fiat 126p Kozy | 2004-10-09 16:16:04
podobno maluchowski gaznik jest zle skonstrulowany i mozna go polepszyc nie zwiekszajac zuzycia paliwa czytalem o tym na internecie na stronie modyfikacji fiata 126p (bananie) |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-10-09 16:19:16 dołączam się do pytania |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2004-10-09 16:43:12 |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-10-09 16:54:06 zeby sie silnik wysoko krecil to jeszcze musisz miec pare rzeczy pomodzonych np waleczek ikolo a nie tylko gaznik. |
Mata04rally Fiat 126p Kozy | 2004-10-09 17:00:41
ja mam walek ireco 4 i sciete kolo zamachowe 50% tlumnik przelotowy i poprawiony dolot powietrza!! |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-10-09 17:25:50
nie jasno się wyraziłem:0 silnik mam porobiony (na wąłku 555) problem tkwi w gaxniku, na moim odcina przy 6500, na kumpla gaźniku szedł do ponad 7 ale kurde jak rozebrąłem ten gaźnik to w sumie nic specjalnego tam nie było, tyle ze dyfuzor przerobiony |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-10-09 18:45:24 i sprawdz oznaczenia na gazniku bo moze on ma jakis inny model i kanaliki sa inne. |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2004-10-09 19:25:34 a powiedz mi jaki jest sens w kreceniu powyzej 7000RPM....??
a z tego co wiem, to wałek 555 kreci sie do 6000, a dalej juz nic nie ma...... |
DaymoN Malec, Seat Ibiza Wieluń | 2004-10-09 19:36:12
No to źle wiesz!! |
Kuner Raszyn / Wawa | 2004-10-09 20:31:57
No ja bym powiedział ze tak.. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2004-10-10 12:36:14 No pewnie że z powietrza |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-10-10 12:45:28
No mas złe informacje |
stefanax 126p Poznań | 2004-10-10 14:22:25 jeśli odcina ci na wysokich obrotach to sprawdz wydajność pompy paliwa bo moze za mało pompuje (moze membrama jest juz zuzyta) sprawdz tez poziom paliwa w gazniku czy dobrze masz wyregulowany pływak, to sa chyba najczestrze przyczyny kiedy malec przerywa na wysokich obrotach zwiazane z gaznikiem. ja osobiscie jeszcze miałem taka przyczyne ze jezdzilem na wałku 385 i utarł mi sie mimośród od napedu pompy paliwa i tez mi odcinał |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-10-10 15:00:32
Watpie zby to miało coś wspulnego z pompą, przeciez nan innym gaźniku szedł. Jutro bede grzebał w dyfuzorze |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2004-10-10 15:11:32 zamiast grzebac to przloz na chwilee z tamtego gazniorka. moze tam jest inna rurka ? |
Abdull F&F Sympatyk 126p Bielsko - Biała | 2004-10-10 15:13:29
A wiesz ze nie pomyslałem o tym |
wuszy 126P Two in one Rybnik | 2004-10-11 22:09:08 Ukręcać silniki chcecie?? Już temat też był poruszany.
Polecam wyszukiwarke. A napisze : sprawdźcie sobie czy wam się w gaźnixe otwiera przepustnica na maxa bo często nie otwiera się na 100% , a pozatym gardziel musi być wygładzona w gaź maluchowskim bo robią się zawirowania które chamują przepływ mieszanki... |