Pompa paliwa WV czy naprawiać ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam dwie pompy paliwa WV jedna ma połamane ząbki w turbinie i jest rozebrana, druga zaś jest prawie dobra z tym że ma zjechane szczotki. Zastanawiam się czy mogę przełożyć dobre szczotki z jednej pompy do drugiej. Oczywiście aby to zrobić muszę rozgiąć górną część obudowy pompki, która jest hermetycznie zamknięta przez zagięcie aluminiowej obudowy wokół plastikowego wieczka z wylotem paliwa ( starałem się to dość obrazowo opisać – ci co wiedzą o co chodzi zrozumieją ). Oczywiście po zamontowaniu szczotek planuję złożyć wszystko jak było i zagiąć obudowę z powrotem – oczywiście nie zrobię tego tak szczelnie i dokładnie jak to zrobiła prasa w fabryce. Ponieważ i tak cały wirnik z komutatorem i szczotkami jest w benzynie, dlatego zastanawiam się czy to prawdopodobnie nie dokładne zamknięcie obudowy będzie wpływało w jakikolwiek sposób na bezpieczeństwo pracy, a dokładniej na możliwość WYBUCHU zbiornika paliwa ? proszę o odpowiedzi bo zastanawiam się czy wydawać 1000 zł na nową pompę paliwa. Samochód to seat ibiza 1.0 lit. 95r

Proszę o konkretne odpowiedzi, poparte doświadczeniem a nie domysłami ( w tym przypadku to ważne )

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

pozdrawiam

Markusek@interia.pl

  
 
Witam pierwsze co robiłem w mojej sierrce 2,0 jak kupiłem 3 lata temu to pompa paliwa urwał się kabelek szczotki silnika pompki paliwa , rozebrałem i dorobiłem szczotke od rozrusznika fiata 126 p maszyna chodziła 100 tys bez problemu uszczelke pompy złożyłem na czarnym silikonie odpornym na benzyne i naszczęście nie było wycieków bo do tej operacji musiałem zdejmować zbiornik paliwa , udało się od szczała Powodzenia . Pozdro Raff