Nierowna praca silnika 903

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
problem jest nastepujący ,silnik na wolnych obrotach chodzi nierowno obroty raz sa wyzsze a raz nizsze a czasem nawet zgasnie natomiast jak jade jest wszystko ok tylko te nieszczesne wolne obroty,był ustawiany zapłon i sa załozone nowe swiece.
  
 
a gaznik nie ma wyrobionych osi przepustnic(y)?
  
 
mozliwe ze masz luz na przepustnicy sprawdz to jako 1
Ps.mam gazniki do 903 zreszta muwilem ci mozna sie dogadac
  
 
wadpie ze to bedzie przepustnica bo ta awaria stała sie z dnia na dzien ale nie omieszkam tego sprawdzic a tak na marginesie ja mam gaznik dwu gardzielowy i jakby co to z czego by szło podpasowac przepustnice???
  
 
przejzyj uklad dolotowy w poszukiwaniu niesczelnosci. Najlatwiej wykonac to za pomoca pedzelka i benzynki. Smarujesz benzyna wszytkie polaczenia i jak obroty zaczna roznac to znaczy ze tam jest nieszczelnosc. Oczywiscie przy pracujacym silniku.
  
 
a ja mialem tez takie objawy i przyczyna byly popekane pierscienie na tlokach, polowa pierscieni bylo niezle polamanych
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-10-14 20:01:54, Rafal_Geisler pisze:
a ja mialem tez takie objawy i przyczyna byly popekane pierscienie na tlokach, polowa pierscieni bylo niezle polamanych Pozdrawiam



diagnostyke z regoly zaczyna sie od rzeczy najprostszych. Ostatnio pracodawca dzwonil do mnie zebym zmienil silnik w escorcie (dluga historia- zaczelo sie ud wymiany uszczelki pod glowica a skonczylo na wymianie kompletnej glowicy, sondy lambda i wtryskiwacza) twierdzac ze wyzional ducha. Okazalo sie ze skonczylo sie paliwo Tu jest podobnie. Najpierw warto przejrzec dolot, bo wymiana pierscieni to "troche" wiecej pracy jak nie pomoze bedziemy szukac dalej, z pomiarem cisnienia sprezania wlacznie.
  
 
Ja tez mialem takie objawy. Sprawdz czy z odmy niedymi, moze sie dusić.
  
 
Cytat:
2004-10-14 20:01:54, Rafal_Geisler pisze:
a ja mialem tez takie objawy i przyczyna byly popekane pierscienie na tlokach, polowa pierscieni bylo niezle polamanych Pozdrawiam

pierscienie to napewno nie sa bo wtedy silnik na wysokich obrotach nie pracowałby normalnie ,straciłby moc i pewnie dymił a u mnie jest wszystko z moca ok tylko te wolne obroty sa nierowne.
  
 
A kiedy ostatni raz czysciels gaznik?
Jak Ci sie zatyka dysza wolnych obrotow to nigdy nie dojdziesz do ladu.

Ze swojego doswadczenia wiem, ze te silniki lubia miec plywajace obroty na ssaniu, ale na wolnych oczyiscie wszystko jest tak jak ma byc!

Wiec...najpierw gaznik pote poskladaj i sproboj bez filtra powietrza ze zdjeta odma
  
 
jeżeli gaśnie to być może cewka niedomaga. Ostatnio miałem taki peroblem, niby na wysokich ładnie chodził , ale miałem problem z wolnymi obrotami, były za niskie i gasł od czasu do czasu, tylko obroty mi same nie wzrastały
  
 
Witam!

zapytam niesmialo... a pali na wszystkie cylindry?
pzd c.
  
 
podepne sie pod temat
silnik 1,3 ritmo po robieniu zaworow glowicy dol nei ruszany kolo odelzone o 40%
odpala ale nie che sie wkrecac an obroty dochodzi do ajkis 3,5tys i to max jak jade to strzela przygasa jak mocniej zbutuje gaz to sie dlawi
ja stawiam na ganzik i zaplon ale juz tyle razy probowalem go regulowac i nie wychodiz zawsze cos jakies pomysly albo ktos blisko kto sie zna na tym silnku zeby go wyregulowac??
  
 
jak narazie nie mam jak probowac bo sypło mi sie sprzegło ,rano czysciłem gaznik i inne pierułki i sie poprawiło silnik juz chodziłwmiare ok ale chciałem jechac do znajomego mechanika zeby to obadał i jak dojezdzłąem do niego to spprzegło padło.Jesze sie zapytam czy w gazniku dwu gardzielowym na wylocie paliwa spowrotem do baku powinna byc wkręcona w ten kruciec dysza???
  
 
Cytat:
2004-10-15 15:34:39, beneq pisze:
podepne sie pod temat silnik 1,3 ritmo po robieniu zaworow glowicy dol nei ruszany kolo odelzone o 40% odpala ale nie che sie wkrecac an obroty dochodzi do ajkis 3,5tys i to max jak jade to strzela przygasa jak mocniej zbutuje gaz to sie dlawi ja stawiam na ganzik i zaplon ale juz tyle razy probowalem go regulowac i nie wychodiz zawsze cos jakies pomysly albo ktos blisko kto sie zna na tym silnku zeby go wyregulowac??



sprawdz raz jescze czy rozrzad masz poprawnie ustawiony.
  
 
niby jest ale w tym gownie niczego nie jestem pewny na 100 te silniki sa tak popi#$@#%