Silnik 600 - zapowiedź

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
juz niedługo do kupy zostanie złożony mój silniczek bzyczek brum brum pojemność 594cc... i wiecej narazie nie powiem
zreszta sami zobaczcie - zajawka:





  
 
wyglada cacy.tak trzymac
  
 
Panie Krauzer, widze ze cud miód sie szykuje...
  
 
heh robie cos podobnego tyle ze do kanta, nowiutkie tloki walek i inne elementy, blok i miska czerwona, elementy aluminiowe polerowane

jutro rozpinam zawory i biore sie do roboty
  
 
po co malowac blok!? tylko gorzej ciepło oddaje...
  
 
Ładna robota.Tak trzymaj,ale doplanuj głowic aby skasowac do końca kanał.600 lubi byd doprezona
  
 
Cytat:
2004-09-29 23:24:06, KrauzeR pisze:
po co malowac blok!? tylko gorzej ciepło oddaje...



oryginalnie byl malowany tyle ze ze starosci farba zlazla i zostal pomalowany od nowa

zreszta jest chlodzony ciecza i cienka warstwa farby (w porownaniu z brudem ktorym byl przez ostanie lata oblepiony) nie gra roli a zeliwny blok musi byc zabezpieczony, przy prawidlowo dzialajacym ukladzie chlodznia nei da sie zgrzac fiaciora, przynajmniej mi sie nie udalo
  
 
No zaworki świecą sie jak psu jajca, kanały dolotowe i wylotowe będą wyglądać podobne? głowica jest po frezowaniu zamieżasz ją jeszcze dokładniej przeszlifować czy zostawiasz tak jak jest.
  
 
na dzisiaj planowania wystarczy... taka juz zostanie bo to nie ma być potwór i ma zrobic w miare duzy przebieg w koncu to auto rodzinne
  
 
Z mojej strony tylko jena uwaga: sróby od mocowania kolektorów, obowiązkowo zastąp szpilkami, ja tego nie zrobiłem i kurewnie żałowałem potem
teraz mam już szpilki niestety M10
  
 
popieram przedmowce, jak naglepbiejk wkrecone szpilki dawaj, bop bedziesz przegwintowywal.
  
 
Cytat:
2004-09-29 23:35:24, RUFF pisze:
No zaworki świecą sie jak psu jajca, kanały dolotowe i wylotowe będą wyglądać podobne? głowica jest po frezowaniu zamieżasz ją jeszcze dokładniej przeszlifować czy zostawiasz tak jak jest.



koniecznie jeszcze dokładniejsza obróbka bo szkoda by było włożonej pracy...
  
 
A gdzie tłoki?
  
 
słoiczek/solniczka bialego i polerka lepiej idzie

czekam na postepy
  
 
No no ja też kończę składać 600'tkę. Ciekawe co u mnie wyjdzie. Brakuje jedynie lekkiego koła zamachowego
  
 
a ja koło mam tylko nie mam tłoków Krzemowy znalazł w Bielsku ale musze sie tam przejechac z cylindrami i zobaczyc jak pasuja :/
Na dzisiaj planuje zrobić wydech i może gaźnik jak czasu starczy...
  
 
Cytat:
2004-09-29 23:40:26, KrauzeR pisze:
na dzisiaj planowania wystarczy... taka juz zostanie bo to nie ma być potwór i ma zrobic w miare duzy przebieg w koncu to auto rodzinne


Cześć
Nie wydaje mi się żeby dokładna obróbka kanałów dolotowych/wylotowych skracała żywotność silnika...



[ wiadomość edytowana przez: _750 dnia 2004-09-30 11:02:59 ]
  
 
chodziło o jeszcze wieksze rzezbienie zeby scianki byly grube jak papier a obrobione są dobrze Parnel moze potwierdzic...
  
 
O żesz...no NIEZŁA robota. Szykuje się porządny silniczek i widzę, że kolega dba też o żywotność jednotski napędowej. Takie podjeście mi się podoba, a zaworki
  
 
Krauzer z całym szacunkiem ale ile ją robiłes ?? Wiecej jak 3 dni ...........
Dolor ujdzie rozumiem rysy ale wydech na full polerke robiłem.........
Nei lpeije poswiecic ten dzien czy dwa a miec gładziutko ........ Mi same kolanka zajeły dzien potem zgranie z głowica itp .....