MotoNews.pl
  

CARO PLUS AL"A OBRSO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich na wstępie przedstawię mój nowy nabytek: sprzedałem opla vectrę b wersja cdx i postanowiłem zakupić poloneza zresztą to nie mój pierwszy. W chwili obecnej Poldek ma całkowicie rozebrane nadwozie i pozbywam się z niego wszelkich oznak korozji. Następny etapem ma być malowanie w rajdowe barwy OBRSO i tu pewnie większość mnie wyklnie ale to ma być wizja rajdówki z FSO w moim wydaniu, zero jakichkolwiek spoilerów, poszerzeń itp jedynie nieoryginalnie ma być lakier oraz felgi 16, po zakończeniu malowania nadwozia mam zamiar zabrać się za silnik oraz wnętrze plam jest następujący: deska rozdzielcza pokryta alcantarą jak i inne plastiki, brak tapicerki dwa fotele kubełkowe, klatka bezpieczeństwa, i wszystkie blachy białe, podobnie ma być w komorze silnika. po tym etapie czas na silnik wymiana na standardowo jak wszyscy 2,0 dohc fiat lub też jest jeszcze jedna opcja wymiana na 1,8 16V z golfiska silnik ponieważ posiadam dzwon i łapy do tego silnika. i mam do wszystkich pytanie jak wam się widzi malowanie al'a obrso w kolorach srebrny z granatowymi wstawkami? pozdrawiam wszystkich zdjęcia z remontu będe zamieszczał na bieżąco
  
 
Malowanie kwestia gustu. Ja tam lubię wierne kopie, nie ,,a la" - grunt, żeby to dobrze zrobione było. Natomiast felgi 16" cali mocno mi się kłócą z ,,rajdową" wizją. Gdyby ktoś kiedyś robił Poldolota w wersji wyścigowej (,,a la" WTCC), to pewnie i tak by wsadził max 15". Opony na felgach 16" będą miały profil ledwo zauważalny. Moim zdaniem bardziej pasujący do landrynkowo polakierowanych aut spod znaku fast&furious, a nie OBRSO. Pomijam już takie zagadnienia jak trwałość zawieszenia w takiej konfiguracji, bo to już Twoja broszka jak często chcesz je naprawiać

Tak czy siak: powodzenia.
  
 
Dobra stylizacja nie jest zła. Ale nie zakłądaj więcej niż 15"
Możesz sie pobawić i założyć przód od borka i zrobić jak Zaleski borka na plastikowym podszybiu. Z szybkami tylnymi co prawda...
  
 
co do tych 16 to jest temat dyskusyjny bo mam też cromodory cd 30 i też tą opcję rozważam a co do trwałości zawieszenia to tak nie do końca prawda bo w moim pierwszym plusie śmigałem na tych felach i nic przez 3 lata się nie działo może poza łożyskami ale to raczej nie wina felg. natomiast co wam powiem i to jest potwierdzone moim doświadczeniem felga jest nie istotna istotny jest profil opony i jak na polskie drogi to minimum 55. a mam pytanie czy ma ktoś może schemat malowania poldka 2000 rally? najlepiej rzuty techniczne