Tuning Łady 2107 1300

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakie przeróbki można zastosować w ładzie 2107 1300s .
Tzn chciałbym ją jakoś stuningować bez kosztownych wydatków.
  
 
Witam
Przejrzyj forum, użyj wyszukiwarki i głowy, od powstania klubu i forum takich watków było kilkanaście
A po pierwsze to wyremontować porządnie
  
 
Cytat:
2004-11-08 20:38:52, Krzychu85 pisze:
Tzn chciałbym ją jakoś stuningować bez kosztownych wydatków.



hehe to wtedy bedzie pseudo tuning......
nie lepiej zrobić na klasyka...gwarantuje ci ze ludzie sie beda oglądać....


[ wiadomość edytowana przez: zax dnia 2004-11-08 22:48:13 ]
  
 
niestety ta zabawa zawsze była kosztowna i raczej zawsze będzie
  
 
Cytat:
2004-11-09 00:46:20, dobry pisze:
niestety ta zabawa zawsze była kosztowna i raczej zawsze będzie



Oczywiście wszystko jest względne, bo przecież tuning łady i tak będzie tańszy niż np. BMW...

Poza tym jaki tuning? Silnik czy optyczny?
  
 
spoilery dostepne w Czechach.
Albo na wegrzech wolfmotor.fw.hu

Silnik - wszystko polega na tym, aby zwiekszyc stopien sprezania, dostarczyc wiecej mieszanki, ew.powiekszyc pojemnosc, odchudzic.
Polepszyc wydalanie spalin.
A w jaki sposob to zrobisz, to juz twoja sprawa.
A jest ich tysiace.
No - mozna tez silnik zmienic.

Poszukaj na klubowej w dziale tuining, i na www.zsiguli.hu
a najlepiej google.pl

  
 
Cytat:
2004-11-09 00:52:18, Grzegorz2107 pisze:
Oczywiście wszystko jest względne, bo przecież tuning łady i tak będzie tańszy niż np. BMW...


Silnik i zawieszenie
  
 
silnik jak wyzej.

Zawieszenie - Bilstein + Sprezyny - sa gdzies dostepne Ventury chyba do klasyka wlasnie(rowniez).
A jak nie to na 90% pasuja sportowe od fiata 124.
W tej kwestji postaje jeszcze fiat duzy,zuk,wolga,wart,merc,lada kombi, ciecie.

Wachacze wzmacniane i zamienniki gumowo stalowcyh tulei na tylko stalowe. Mosty wzmacniane i bele pod silnik, stabilizator z argenty tyl, + drugi lada przod, i torsen. glownie dostepne w moskwie i na wegrzech.
  
 
aha - staram sie tu napisac wszystko co najsensowniejsze aby zamknac w jakies ramy projekty tuningu.