Zawieszeni tylne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jedno pytanie mam BMW 520i E34 co pisałem ale chodzi mi o tylne zawieszenie miałem sportowe amorki i sprężyny auto było ok ale wymieniłem na nowe tył i przód nie sportowe spręzyny i amorki nie wiem co jest grane kumpel ma to samo auto na tych spręzynach opony 15"195/65i widac je całe cały obrys opon u mnie po wymianie podniusł się o 5 cm i nie widac zarysu pełnego opon tak jakby siedział nadal cały tył dziwnie to wygląda tak jak bym miał nadal zawieszenie sportowe mówie o zarysie tak jak z przód widac pełny zarys opony chciałem go podniesc wyże co mam zrobic czy wymienic całego McPersona na jaki?Zawsze wymieniam wszystko na orginał nie kupuje zasteczych częsci.Pomóżcie
  
 
Jak mozesz to napisz to jeszcze raz tylko wolniej....

Mcphersona chcesz wymieniac?? A po co niby?

Jesli auto sidzi za nisko/za wysoko to wina spręzyn.. tyle ze nie wiem czy chcesz miec nizej czy wyzej wogóle to niewiele wiem z Twojego opisu..
  
 
Cytat:
2006-01-13 00:01:27, Tod pisze:
Jedno pytanie mam BMW 520i E34 co pisałem ale chodzi mi o tylne zawieszenie miałem sportowe amorki i sprężyny auto było ok ale wymieniłem na nowe tył i przód nie sportowe spręzyny i amorki nie wiem co jest grane kumpel ma to samo auto na tych spręzynach opony 15"195/65i widac je całe cały obrys opon u mnie po wymianie podniusł się o 5 cm i nie widac zarysu pełnego opon tak jakby siedział nadal cały tył dziwnie to wygląda tak jak bym miał nadal zawieszenie sportowe mówie o zarysie tak jak z przód widac pełny zarys opony chciałem go podniesc wyże co mam zrobic czy wymienic całego McPersona na jaki?Zawsze wymieniam wszystko na orginał nie kupuje zasteczych częsci.Pomóżcie



Mam Sachs'a amorki z tylu i tez lekko siedzi, chociaz nie jest obnizany.. a kolega ma za wysoko ustawione.

pozdrawiam
  
 
z przodu ma byc caly zarys z tylu ma lekko siedziec patrz foto





[ wiadomość edytowana przez: ArturLegnica dnia 2006-01-14 23:16:43 ]
  
 
Cytat:
2006-01-14 23:13:25, ArturLegnica pisze:
z przodu ma byc caly zarys z tylu ma lekko siedziec patrz foto [ wiadomość edytowana przez: ArturLegnica dnia 2006-01-14 23:16:43 ]



Tak dokladnie wyglada e34 na standartowym zawieszeniu.

pozdrawiam
  
 
Mam pytanko odnosnie tylnych sprezyn w e34 520i
a dokladnie o to jakie zalozyc zeby byly wyzsze od standardowych
podobno pasuja od mercedesa 124 jak ktos sie orientuje to niech pisze
pozdrowionka
  
 
Mam pytanko odnosnie tylnych sprezyn w e34 520i
a dokladnie o to jakie zalozyc zeby byly wyzsze od standardowych
podobno pasuja od mercedesa 124 jak ktos sie orientuje to niech pisze
pozdrowionka
  
 
Cytat:
2006-01-17 09:16:55, pi3s pisze:
Tak dokladnie wyglada e34 na standartowym zawieszeniu



A skąd masz pewność, że to auto ma standardowe zawieszenie?
Równie dobrze może mieć zawieszenie BMW Sport i będzie wyglądać podobnie. Pewną wskazówką w ustaleniu typu zawieszenia jest grubość przedniego drążka stabilizacyjnego, o ile ktoś już go nie wymieniał.

Cytat:
2006-09-03 19:46:56, AD85 pisze:
Mam pytanko odnosnie tylnych sprezyn w e34 520i a dokladnie o to jakie zalozyc zeby byly wyzsze od standardowych



A w jakim celu chcesz podwyższać tył?
  
 
Cytat:
A w jakim celu chcesz podwyższać tył?


Na tym zawieszeniu siedzi a z kompletem osob to nawet lezy a poza tym widzialem piatke na wyzszym tyle i wyglada lepiej(na moj gust) niz posadzona.

Wie ktos jakie wyzsze sprezyny pasuja
  
 
Cytat:
2006-09-05 14:32:14, AD85 pisze:
Na tym zawieszeniu siedzi a z kompletem osob to nawet lezy a poza tym widzialem piatke na wyzszym tyle i wyglada lepiej(na moj gust) niz posadzona. Wie ktos jakie wyzsze sprezyny pasuja



Masz po prostu zużyte (czyli zmęczone) sprężyny oraz prawdopodobnie nieszczelne amortyzatory. Wystarczy założyć nowe sprężyny (standardowe, do seryjnego zawieszenia) i nowe amortyzatory i wysokość będzie OK.